Volgens vk ben ik 7 weken volgens eigen berekening 9 weken. Hartje klopte vorige week. Gisteren eind middag in ene rood bloedverlies. Toen ik Savonds ging slapen was het opgehouden. Vandaag hele dag nergens last van tot 6 uur. Weer bloed. Helder rood. Wel minder dan gisteren en stopte ook weer na ruim een uur. Wie heeft dit ook mee gemaakt en was toch alles goed? Heb morgen om 12 uur een echo.
Ik heb 4 weken lang hevig bloedverlies gehad van week 5 tot 9.. bleek door een hematoom in mijn baarmoeder te komen. Ik had ook echt maandverbanden vol.. de onzekerheid was zo killing.. Nu ligt mijn kleine jongen heerlijk te slapen in zijn wiegje.. Dus voor mij heeft het bloedverlies niks betekent. ik hoop het voor jou ook niks betekent en dat je morgen een mooie positieve echo hebt.
Ahh dank je wel. Je geeft me weer beetje hoop. T is dat ik me nog onwijs zwanger voel. Maar ga morgen evengoed met lood in mn schoenen heen
Hier bloedverlies van 6 weken tot heden 18 weken. Tot nu toe doet onze kleine bikkel het prima. Oorzaak bij mij was/is een hematoom. Duim voor je op een goede echo vandaag. Weet hoe killing de onzekerheid is.
Succes met de echo, ik duim voor goed nieuws!! Hier ook bloedverlies gehad door een hematoom, gelukkig is dat vanzelf opgelost.