Ongerust over buikgroei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pindakoek, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor de reacties, jullie stellen me gerust! :D
    Je hebt wel veel meer last van striae als je buik opeens zo'n groeispurt krijgt lijkt mij...wel minder!

2. Maart2013

Maart2013 Actief lid

25 aug 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij iedereen is het anders, ik ben nu 33 weken en pas rond de 29 weken werd ik letterlijk opeens wakker met een zwangere buik!
    En nu pas is het voor iedereen duidelijk te zien, ook als ik wat wijders aan heb. Ik ben ook maar een paar kilo, misschien 3, aangekomen. Volgens de verloskundige groeit het kindje goed en de baarmoeder komt steeds wat hoger dus geen reden om te denken dat het niet goed zou gaan. Ik heb wel overgewicht en dan is het ook normaal om minder aan te komen. Kortom, een grote buik zegt niet veel over de groei of gezondheid van je kindje. Nu ik een flinke buik heb ben ik blij dat het zo lang heeft geduurt want het is oo gewoon ZWAAR zo'n toeter!

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    heey

ik woog ruim 100 kg toen ik zwanger werd en weeg nu 94 kilo ben in zwangerschap afgevalle en bij mij begon je het pas na een week of 20 echt te zien dat ik meer buik kreeg en nu pas kan je echt goed zien dat ik zwanger ben hoef je niet bang voor te zijn mijn vk zij omdat je genoeg vetreserves heb in verband met overgewicht maakt het niet uit dat je afvalt als het maar geen 3 kilo's of meer per week zijn bij de meeste vollere dames is het pas later te zien je hoef je je er echt geen zorgen over te maken

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Bij mn dochter kon je ook niks zien pas na de 30weken echt goed.
    zelfs toen ik op terras zat met mn dochter zeiden ze..goh was je zwanger :(

geen zorgen

Deel Deze Pagina