Ongerust over de menstruatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doggen73, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doggen73

doggen73 Lid

9 okt 2007
    5
    0
    0
    huisvrouw
    Dordrecht
    Sinds juli 2007, ben ik met de pil gestopt, daarna kreeg ik op 13 Augustus menstruatie. Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld weer. Ik heb al 3x zwangerschaaptesten gedaan (september), maar de resultaat altijd negative, nu durf ik niet meer voor testen. Wat moet ik doen nu? Wie kan mij helpen?

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    de huisarts

3. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Je lichaam moet nog even wennen omdat je de pil niet slikt, ontpillen duurt ongeveer een jaar....
    Maar naar de ha kun je altijd gaan natuurlijk.

4. Niet meer actief

Klopt, ik heb de prikpil gehad, duurde ook wel wat langer dan een jaartje, dat de menstruatie weer normaal z'n gangetje ging.

Maar idd, je kan altijd langs de ha gaan.

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ik zou ook de huisarts bellen. Die verwijst je als het nodig is vanzelf door naar de gyn.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou gewoon even afwachten, de huisarts kan nu ook niet doen voor je. Je menstruatie opwekken heeft geen zin, je lichaam moet het toch zelf gaan doen. Als je na een half jaar niet of heel erg onregelmatig ongesteld bent, kan je wel naar je huisarts gaan die dan wat onderzoekjes kan doen en je eventueel doorsturen naar de gyn.

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Deze vraag staat ook bij de verloskundigen. Een vraag mag maar1x gesteld worden op het forum, dus deze gaat op slot.

Deel Deze Pagina