Hoi vraagje Ik wil graag op een leuke manier mijn Oma en Opa vertellen dat ze overgroot opa en oma worden! Weet iemand nog een leuke manier? Mijn ouders had ik een leuke mok ingepakt met je word Opa / Oma. Graag ideen en tips! Liefs Danielle
Ik heb mijn oma gewoon gebeld met 12 weken. Maar die vindt het niet zo heel erg belangrijk. Vraagt ook niet hoe het met mij gaat. Mijn opa heb ik het met 10 weken verteld, en de reactie van die man was heel mooi. Hij schrok een beetje en we kregen het gelijk over mijn oma. Die is inmiddels al weer 2 jaar overleden. Dus gewoon zeggen is ook al heel bijzonders.
Hoi Dank je voor je bericht. Het word hun eerste achterklein kindje. en de band tussen mij en mijn oma en opa is heel byzonder. Ook mijn man is super dol op ze vergeleken bij m`n andere opa en oma. Deze zijn wat nuchterder. ik at vroeger als mijn moeder werkte ook altijd bij mijn opa en oma. Las achteraf dat er al meerdere berichtjes hierover waren gedaan.. voor opa en oma enz. En er zat ook een leuk gedichtje tussen wat je in een fotolijstje kan doen Dus geloof dat ik zoiets doe! Groetjes Danielle
Mijn ervaring is dat je het het beste gewoon kunt vertellen anders snappen ze er met een beetje pech niets van.
ik heb het gewoon gezegd. oen we hoorde dat het een meisje was heb ik haar een waardebon gegeven voor een 4 generatiefoto toen waren er ineens tranden terwijl het al nuummer 5 is maar alleen maar jongens haha
Ik heb het mijn beide oma's gewoon verteld, maar het is wel erg leuk. elke keer als ik bij ze ben krijg ik heel veel verhalen over vroeger en hoe toen was om te bevallen enm zwanger te zijn... veel dezelfde verhalen, maar ze zijn er zo blij mee en ik vind het erg leuk dat ze dit nog mee mogen maken.
Als ik dit zo lees moest ik ff huilen, mijn oma is al jaren dood, ze was enige die ik zo goed kende. En oma van mijn liefje zie ik heel nauwelijks maar ze heeft mooie 2 truitjes gebreid, ik vond zo bijzonders!
Ik heb het mn oma met 14 weken verteld dat ze overgrootoma gaat worden, maar het woord gefeliciteerd kwam niet uit eens uit de mond en ging promt verder over een ander onderwerp. Vroeg verder ook niet hoe ik me voelde en hoe het ging. Ze had geen intresse. De oma en opa van mn ventje vonden het daarin tegen geweldig, die hebben gelijk kadootjes gekocht voor de baby. Wat kunnen mensen toch verschillend reageren.
Hoi Linka: was lastig voor je het is zeker een gevoelig onderwerp! Ik heb het gister aan mijn opa en oma verteld. had een fotolijstje met daarin" jullie kunnen me nog niet horen Jullie kunnen me nog niet zien.. In december word ik geboren mag ik dan in dit lijstje misschien... M`n oma keek me aan het vroeg 3x is het echt waar. ze moest er van huilen (ik natuurlijk ook) het was zoo mooi en ze waren zo blij! Liefs Danielle
Wat lief hoe je oma reageerde! Ik heb geen oma en opa, vriendje ook niet! Ik heb eigenlijk nog wel 1 oma, maar daar heb ik geen contact mee, ik zie haar zelden! Maar zei heeft al 10 achterkleinkinderen als het er niet meer zijn! (mijn nichtjes en neefjes kunnen er wat van! )
haha dat is net als mij schoonmoeder. Ze heeft 8 kinderen en nu al 19 kleinkinderen! 1 op komst in juni en die van ons als het goed mag gaan nr 21! We hebben het hun dan ook maar gewoon verteld zonder poespas want zo speciaal is het dan niet meer! Ja t word mijn oma`s en opa`s eerste achterkleinkind. ze zijn net midden 70 dus nog lekker jong! Groetjes Danielle
Volgens mij heb je echt een hele lieve oma, aan haar reactie te zien . Als mijn oma zoiets mee had mogen maken had ze denk ik hetzelfde gereageerd. Maar helaas is ze er al 18 jaar niet meer en mijn andere opa's en oma's al langer niet meer. Trouwens meid ook gefeliciteerd van mij
Hoi Bedankt! jij ook nog gefeliciteerd! Ja t zijn echt schatten zou geen betere kunnen wensen Groetjes Danielle
Hee! Mijn oma was jarig en ik heb haar een kaartje gegeven met een tshirtje en het woordje baby daarop. Ze zei: 'Dat is niet voor mij, ik ben gewoon jarig!' Toen ze de kaart hardop voor had gelezen ging ze heel hard huilen Groetjes!
Mijn oma hebben we het met kerst verteld, ik zei oma we hebben nog een kerstkadootje voor je. Ik zei je hebt er nu nog niks aan, maar wij krijgen in augustus een baby, en toen was ze helemaal stil, overrompeld. een paar dagen later was ik weer even bij haar en toen zei ze kom eens bij me, gaf me een kus en zei gefeliciteerd ik vind het zo mooi, dat ik dit nog mee mag maken. ze is 81. en haar 1e achterklein kind. Reactie van jou oma was ook erg lief, Danielle.