Ongerust over krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irisje24, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    @Irisje24 Hoe is het nu?
    Ik zat gisteren je bericht te lezen, en sinds vandaag heb ik het ook!
    Ik denk zo te lezen (aan de andere reacties) dat het "normaal" is. Maar toch maakt het je onzeker he?
    Ik heb gisteren nog het hartje van onze kleine gehoord, en hem vanmorgen ook nog gevoeld.

Maar toch blijft het knagen!

2. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik heb het vandaag ook nog steeds alleen meer steek achtig. Ik denk ook dat het bij ons termijn hoort we zijn ongeveer even ver. Maar inderdaad het maakt je onzeker.. Wauw kan je hem nu al voelen? Wat leuk! Ik wou dat ik hem ook al kon voelen dat zou me echt geruststellen. Hoe voelt dat op dit termijn? Plopjes?

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je er nog last van hebt, maar ik denk maar zo. Dan zal het wel "normaal" zijn.

Ja ik kan hem al een tijdje voelen. Mijn placenta ligt achter, dus dat scheelt ook.
    Maar het voelt soms als plopjes, soms als een soort geklop aan de binnenkant. En af en toe lijkt het net alsof hij zich omdraait ofzo, dan krijg ik z'n miniachtbaan gevoel in mn buik.

Het valt me trouwens ook op dat ik zelf heel moe ben, heb vanmiddag een uurtje op de bank geslapen (komt bijna nooit voor) en continue gapen.
    Heb jij dat ook?
    Denk dat ons lichaam heel hard aan het werk is voor ons kleintje.
    Maar toch check ik elke x bij de wc of mn afscheiding er nog normaal uitziet enzo.

4. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik ben ook super moe maar heb dit eigenlijk al de hele zwangerschap dat ik na het werk echt even moet liggen. Ja ik check het ook en het is ook veranderd super waterig en veel maar kan er niks raars op internet over vinden dus het zal wel goed zitten. Moet eigenlijk ook geen internet dokter spelen haha.

Wat grappig een achtbaan gevoel in je buik ik ga vanaf nu goed opletten of ik ook al iets voel. Mijn placenta ligt ook achter maar ben zelf een beetje gezet dus misschien dat ik het daarom nog niet voel.

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Ja het is bij mij ook deze afgelopen dagen wat meer als normaal. Viel me toevallig eergisteren op!

Aan de ene kant wel fijn dat onze kwaaltjes zo overeen komen. Voelt toch prettig als je niet de enige bent, daardoor ben ik wel wat minder onzeker.

Heb sinds een uur of twee ook af en toe een steekje/kramp in mn vagina lol. Maar volgens mij herken ik dat van een paar weken terug toen er een "groeispurtje" was!

Ik ben normaal niet zo moe, maar af en toe (tot nu toe 4x gehad denk ik) zit er een dag tussen dat ik echt heel moe ben.

Het wil ook nog wel eens helpen als je op bed gaat liggen en je je concentreert op het gevoel in je buik. Ik leg mn hand dan op mn buik en soms "zwemt" hij er naar toe en voel ik hem!

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu @Irisje24? Zijn de krampjes al over?

Ik had eergisteren nauwelijks last. Gisteren behoorlijk veel, en vandaag voel ik het ook weer.

Ben benieuwd hoelang het ongeveer zal aanhouden. :p

7. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Bij mij ook zo wisselvallig! Gister heel erg vandaag weer minder. Mijn buurmeisje is ook zwanger en die had het ook dus ik ga me er niet meer druk om maken ik denk dat het de groei van de baarmoeder is want mijn buik staat ook boller en voelt wat harder aan. Stomme kwaaltjes :( maar goed als dit het enige is mag ik niet klagen.

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Apart he dat het zo verschillend is.
    Wel leuk dat je buurmeisje ook een kindje verwacht. Kunnen jullie er lekker samen over kletsen! :D

Mijn buik lijkt ook aardig gegroeid te zijn. Die van jullie ook? Door de groeipijntjes. Hihi

Irisje24 vindt dit leuk.
  9. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ja vind ik ook leuk! Ze is al bijna uitgeteld deze maand dus we lopen niet helemaal gelijk. Haar buik is echt een watermeloen haha. Die van mij blijft nog weg :( zal wel komen omdat er al wat vetjes op zat. Wacht er wel op hoor wil ook wat gaan zien kijk elke dag in de spiegel. Leuk he als je verandering gaat zien :D geniet er maar lekker van

Deel Deze Pagina