Hoi, Onze jongste is een heerlijk vrolijke en blije dreumes. Er zit karakter in en hij kan ook flink dwingen om zijn zin te krijgen en drama maken als het nee is. Alleen 1 ding herken (kan) ik niet ik niet plaatsen. Hij heeft een piep speelgoed knuffeltje maar dat lukt hem niet met de hand. Hij ligt hem dan neer en gaat er volle bak op staan stampen met 1 voet alsof hij een volleerd straatvechter is compleet met gebalde vuisten. Gisteren deed hij dit dus ook op de spiderman rugzak van de middelste. Moet ik me hier zorgen om maken?
Krijgt hij er dan wel een piep uit de knuffel? Mijn middelste kon flink kwaad worden als iets niet lukte. Dat begon zo ongeveer toen hij geboren werdt. Hij wilde altijd een stap verder zijn dan hij was. En als het dan niet lukte werdt hij kwaad. Met 15 maanden had hij als het goed is de kopstoot fase. Nog steeds wil hij meer kunnen, maar nu gaat hij dan meer zijn best doen en minder gefrustreerd reageren. Ik moet hem vooral niet zeggen dat iets nog te moeilijk is Die frustratie herken ik niet bij de andere twee. De oudste gaf het op als het niet lukte en mijn dochter gaat nadenken als iets niet lukt en gaat rustig haar plan uitvoeren.
Klinkt een beetje als die van ons, hij is 18 mnd trouwens. Ik denk niet dat je er zorgen over hoeft te maken. Het lukt hem nu om er een piep uit te krijgen (toch?), en die vuisten komen misschien door de kracht die hij moet zetten? Doordat het met trappen gelukt is, is hij misschien nieuwsgierig wat er gebeurd als hij het met andere voorwerpen ook zo doet. Misschien komt er dan ook wel een piep uit, of gebeurd er wat anders spannends? Alles proberen is bij die van ons het motto....
Ik vind het juist vindingrijk als hij zo wel de piep eruit krijgt. Zie er niets verontrustends in... houding is normaal als je spieren aanspant om kracht te zetten. Natuurlijk probeert hij dat ook op andere voorwerpen, kijken of daar ook iets mee gebeurt Gefeliciteerd je hebt een normale temperamentvolle dreumes
Ja de piep lukt en ja hij gooit al z'n kracht erin...het ziet er gewoon zo hooligan achtig uit Goeie wat je zegt over de rugzak dat zou natuurlijk best kunnen
De broers doen dit niet, alhoewel de oudste het wel nadoet dus dikke pret Ik wist wel dat Bing of Maan hem tot dit soort ongein aan zou zetten
Dank je dat is namelijk mijn eerste die en vindingrijk is en temperament heeft. Oudste had alleen temperament en middelste lag nog op z'n rug op dezelfde leeftijd dus heb geen vergelijk ook al is het de 3e.