Hi dames, Iik ben nog een groentje op dit gebied en dit is pas de eerste ronde dat we er serieus mee bezig zijn dus heb er nog niet zoveel verstand van! Ik ben 7 december ongesteld geworden en heb nu sinds zaterdag en vandaag (zondag) erg last van een spierpijn gevoel in mijn buik, ook last van steekjes en een soort zeurende 'pijn' bij lachen/niezen/hoesten. Kan dit mijn eisprong zijn? Je kan er namelijk echt niet omheen, het is een gevoel wat continue aanwezig is. Ik zou volgens een calculator op internet pas woensdag mijn eisprong moeten hebben.. Bedankt
Moeilijk te zeggen zo. Ik voel mijn eisprong goed en voel dan pijn in de linkerkant of rechterkant van mijn buik (naast navel). Soms duurt het een paar uur, soms 2 dagen. Soms doet het gigantisch veel pijn, soms minder. Maar het duurt een paar cyclussen voordat je door hebt wat voor pijn het is. Gebruik je ovulatietesten? Want dan weet je meteen of het je eisprong is.
Bedankt voor je reactie Leentje! Ik heb vandaag zelfs nog een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik en het rommelt nog steeds met de nodige steekjes.. ben erg benieuwd wat dit dan is Ik gebruik nog geen ovulatietesten maar ben wel van plan deze te gaan gebruiken!