Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die een maansteen dragen of een robijn?? Geloven jullie in deze stenen?
hoi ik geloof er ook in , zo erg dat ik naar iemand ben gegaan die pendelt het is een klein edelsteen winkeltje in antwerpen maar die man pendelt ook om te voelen of de steen bij u past , want niet elke steen is geschikt voor een persoon dus ik vertelde dat ik op zoek was naar een robijn omdat ik zwanger was en een steen wilde om mk te voorkomen (dit hangt van de natuur af maar een steuntje helpt wel om positief te blijven denken ) dus die man pendelt mij en nu blikt dus dat een robijn niet goed was voor mij , ik heb geen erbinding met de steen en hij zou niet goed zijn voor mijn gezondheid (lang verhaal) hij heeft verder gependelt en verschillende vragen gesteld en daarna kwamen er een paar stenen uit oor mij , daar heeft hij zijn pendel ook laten over gaan en er kwam een steen uit die perfect past bij mij ik deed hem aan en de krampjes in mijn buik werden direkt minder en ik merkte ook dat ik kalmer was (de angst om mk verminderde , heb er 2 gehad daarvoor) alles gaat goed en ben al 11 weken nu
hoi. Er was voor een tijd terug al een topic van, maar helaas niemand die er verder op reageerde.Ik heb er zelf ook een uit gezocht en gekocht.Omdat ik het toch eens wilde proberen en er wel ingeloof.en of het werkt, ik denk het wel.mijn heele cycles is een puin hoop meer ongi dan niet.artsen kunnen niks vinden.en sins ik de steen draag heb ik in eens maar 1 week mijn ongi in plaats van 3 weken.toeval? ik wacht het af en draag hem gewoon verder.
Nu draag ik ongeveer 2 maanden een maansteen en een carneeol. 3 maanden geleden heb ik een MK gehad en wilde zo snel mogelijk weer zwanger worden. Toen ik weer ongesteld werd (en dus niet zwanger was), ben ik de stenen gaan kopen. Een robijn had ik in gedachten om erbij te dragen, tegen MK. Maar met het pendelen en toen ik het vasthad, werd duidelijk dat dit niet mijn steen was. Daarvoor heb ik een carneool die staat voor negatieve invloeden tijdens zwangerschap en vruchtbaarheid stimuleert. Tja of ik erin geloof? Ik hoop wél dat het werkt en ik vind het ook gewoon mooi!
Er was hier jammer genoeg nog niet zo lang geleden een ellenlang topic over, maar door de forum crash is die weg gegaan Ik heb toen een nieuw topic geopend maar daar is vrijwel niet op het oude topic in doorgegaan (terwijl het oude topic zo drukbezet was)...
Ja, jammer is dat he Selena? IK draag ook maansteen, sinds een paar maanden en of het nu daar door komt of niet.. ik was vorige maand zwanger maar helaas uitgelopen in een vmk en nu ben ik weer zwanger Robijn heb ik ook maar nog geen mooie steen van kunnen vinden.
Je kan ze bij de tuinen kopen maar niet aan te raden omdat je dan de hoofdprijs betaald. Sommige steden/dorpen hebben mineralen/stenen winkels daar kan je ze dus kopen. En sommige wereldwinkels verkopen ze ook. Ook kan je ze op internet kopen, sommige zeggen dat je beter naar een winkel kan gaan omdat je een steen moet "voelen" Zelf heb ik dat liever ook omdat ik het vaak fijne winkels vind maar eerlijk gezegd heb ik de mijne ook besteld op een webshop namelijk; Edelstenen & mineralen, etherische olie en bach bloesemremedies: alles voor aromatherapie, bloesemtherapie en edelsteentherapie: Spiritual Garden. Fijne site, veel goeie info en veel keus
Hier ook iemand die een maansteen heeft. Toevallig zondag op een paranormale beurs gekocht.. Hij zit nu nog in mijn tas,eigenlijk omdat ik niet zo goed weet waar ik hem moet laten.. In mijn broekzak? of in mijn nachtkastje?? Geen idee..iemand tips?
Ik draag ook een maansteen. Bijna twee maanden nu. Kijk aldoor of hij al kapot gaat (want ze zeggen dat als je zwanger bent, de steen barst of het hangertje loslaat o.i.d.), maar helaas nog niet
Hier ook iemand die een maansteen heeft. Toevallig zondag op een paranormale beurs gekocht.. Hij zit nu nog in mijn tas,eigenlijk omdat ik niet zo goed weet waar ik hem moet laten.. In mijn broekzak? of in mijn nachtkastje?? Geen idee..iemand tips? __________________ Het beste kun je hem dragen op de huid aan een ketting. Ik zelf heb geen ketting maar een steen. die heb ik 3 dagen in mijn onderbroek ,maar dan tussen breed elastiek en huid zo dat ie niet weg kan glijden.maar moest hem in mijn broek zak doen om dat de reactie te heftig was.Ik draag hem elke dag als ik naar het werk ga.als ik thuis ben dan doe ik mijn werkbroek uit en daar blijft hij inzitten tot de volgende dag. Niet vergeten te rijnigen en op teladen
Door dat ik gelezen had dat je hem het beste bij je navel kan dragen heb ik hem in mijn onderbroek gedragen.Maar kreeg er buik pijn van dus toen maar in mijn BH gestopt.Maar dat was ook geen succes.Kreeg er een branderig gevoel van op mijn borst.Dus toen maar in mijn broek zak. Ben er schijnbaar heel gevoelig voor.
Oke.. bedankt voor de tips.. kweet niet of ik het zo fijn vind om 'm in mijn onderbroek te doen..veel te bank dat ik 'm verlies.. zal 'm is in mijn bh doen...kijken of ik wat merk..
Gooooooodmorning ladies, Wat leuk om te zien dat er meer mensen bezig zijn met de maansteen en andere (half)edelstenen. Ikzelf heb er laatst een heleboel gekocht en ben ook van plan om een maansteen te gaan dragen zodra we stoppen met de pil (zie banner) Weet een van jullie of er ook verschil zit tussen de regenboog/blauwe maansteen en de roze/bruine/grijze stenen? En nog leuke winkeltjes in omgeving Den Haag waar ik zou kunnen kijken? Daar werk ik namelijk. Allemaal een fijne dag toegewenst! -x- CherryBelly
Ik heb er nog geen gekocht, mijn dochterje is nog niet zo heel lang geleden overleden, ze was pas 2,5 maand oud en ik weet niet of ik al toe ben aan een nieuwe zwangerschap, maar had zowel bij mijn eerste zoontje als bij de zwangerschap van mijn dochtertje een maansteen gedragen en was met 2 rondes zwanger, heb daarna direct een robijn bijgedragen en dat ging goed. Ik zit te twijfelen of ik er al een zal aanschaffen mochten wij eerdaags toch besluiten dat we nog een derde kindje zou willen.... Toch doet het wel wat hoor, ik heb toen ook de steen bij volle maan opgeladen in de vensterbank en inderdaad toen ik zwanger was zat er een flinke barst in de steen! Leuk dat er toch veel vrouwen zijn die er wel in geloven.
Ik heb van een vriendin een maansteenhanger voor mijn verjaardag gekregen. Die draag ik nu iedere dag. Daarnaast heb ik een robijn aangeschaft en die ligt klaar voor als het raak is. Dan ga ik die dragen. Het geeft een fijn gevoel en ik mis hem ook echt als ik hem niet draag.
ook ik heb een maansteen, ik heb 2 maansteentjes in een pandorabedel..dus als iemand een pandora of simstars armband heeft is dit misschien een idee voor als je niet weet waar je het moet plaatsen..