Wat is dat toch met die gynaecologen tegenwoordig?? Altijd maar meteen negatief pffff, zolang je inderdaad geen bloedverlies hebt en hevige krampen zou ik me niet te druk maken. Probeer het anders even met een kruik tegen de buik aan, vaak helpt dat wel.
ik heb tot een week of 7 ook gigantisch veel gevoeld van onder, van een zeurend ongesteldheidsgevoel, tot fikse pijnen waarbij ik overtuigd was dat het weer mis zou gaan.. maare zie m'n banner! Ik vind je gyn wel erg voorbarig, de ene voelt niks, en de ander heel veel. Ik duim voor je!
mama van chantal, ben je nu ineens verder dan je dacht zwanger want daarnet was het nog 4weken en 6 dagen op je banner, gisteren schreef je 4weken en 5 dagen en nu al 5 weken op je banner te zien? of heb ik me zo miskeken? Ik hoop dat je krampen snel overgaan.. ik heb het maar heel even gehad dus denk wel dat het van het groeien komt ...
Ik duim met je mee dat het groeipijnen zijn. Heb ik ook ontzettend veel last van gehad. Dat ik lag te huilen en dubbel gevouwen in bed lag van de krampen in mijn onderbuik. Gelukkig was het bij mij niks ergs, en zie mijn banner, dinsdag alweer 23 weken zwanger! Hopelijk kun jij binnenkort ook weer gaan genieten van het getrappel in je buik!