is dit hoge hcg??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JSS1989, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Toen ik de eerste keer zwanger was (jammer genoeg na 8 weken misgelopen) had ik op 4 weken en 6 dagen mijn bloed laten trekken. Toen was mijn hcg 468.
    Nu bij deze zwangerschap, heb ik bloed laten trekken op 4 weken en 2 dagen en nu blijkt men hcg al 1288 te zijn.
    Is dit hoog? Zou het een tweeling kunnen zijn?
    Iemand die hier wat ervaring mee heeft of die het herkent?

xx

2. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik zat met 5 weken volgens mij op 5300 en dat was normaal volgens de gynaecoloog dus dan denk ik dat het van jou ook normaal is..? Aangezien het per 48 of 72 uur moet verdubbelen ofzo zou dat ongeveer kloppen.

3. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ow oke, bedankt voor je reactie!
    Ik heb gewoon al bij een aantal vrouwen van rond de 5,5 weken gelezen dat ze rond de 500 zitten en dat ze dat al veel vonden. Maar als het bij jou ook zo was is het blijkbaar dus normaal :D
    Ik zie men gynaecoloog pas 24 maart voor men eerste echo en ik was wat bezorgd. Misschien was het vorige keer bij mij zo weinig omdat het uiteindelijk een MA ging worden. Nu ben ik wel wat gerustgesteld. Nog eens bedankt!
    x

4. d0tje

d0tje Lid

11 okt 2012
    55
    0
    0
    Hoi,
    Ik lees even mee !
    Vorige week was ik 5w4d zwanger en zat mijn hcg op 24000.. dat was dinsdag de dag ervoor zat hij op 18000 ik vond het vrij hoog en vraag me natuurlijk ook af of het er 2 kunnen zijn. Haha

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik had ook heel veel hcg! Geen tweeling....😜

6. d0tje

d0tje Lid

11 okt 2012
    55
    0
    0
    Hoi,
    Haha gelukkig dat er meer zijn..
    Ik hoop namelijk gewoon op 1 !
    Anders word ik waarschijnlijk net zo breed als dat ik groot ben..
    Met mn 1.58 en ben nogal mager van mezelf lijkt een tweeling dragen me niet zo fijn haha.

7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik had ook ongeveer zo'n waarde, maar het is er echt maar 1!

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Haha ik ben ook 1,58 en was daar dus ook bang voor!
    Maar het rekt allemaal aardig mee hoor ;)

Al vind ik 1 wel genoeg mijn buik is zo gevuld dat alles al flink in de verdrukking zit.
    Mijn vk geeft mijn lengte ervan de schuld. Haha

9. d0tje

d0tje Lid

11 okt 2012
    55
    0
    0
    Haha dat geloof ik !
    Begin nu met 6w6d ookal een buik te krijgen.. hoe ik dit verborgen ga houden tot april vraag ik me af !
    Dinsdag de echo en dan weten we of het er 1 is.
    Vriendlief is een tweeling en er komen meerdere voor in zijn familie haha..

10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Dat had ik ook! En met 12 weken helemaal plat weer... Darmenbuikje in mijn geval.
    Maar heb het inmiddels alweer ingehaald hahaha
    Heel veel succes. Ik ben benieuwd! Spannend

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn hcg was niet extreem hoog, dag bloedprikken voor Gent was het 242 (4+2) maar echt een tweeling!!!! De ene maakt het gewoon sneller aan dan de ander. 😉

12. d0tje

d0tje Lid

11 okt 2012
    55
    0
    0
    Haha nog een darmen buik !
    Ik ben er sinds een paar dagen achter dat je darmen fiks zeer kunnen doen haha.
    Was al bang dat het mis was maar het zijn mn darmen gelukkig ! Ik ben bekend met een spastische darm.. maar zn pijn kende ik nog niet haha.

13. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de reacties :) toch nog wat late reacties bijgekomen, leuk! Gelukkig keek ik toevallig nog even of er nog gereageerd werd :D.

Er zitten namelijk tweelingen in men familie, men broer had normaal gezien ook een tweeling geweest, daarom is het best mogelijk.
    Hcg zal dus blijkbaar enorm verschillen van vrouw tot vrouw :)

Ik heb ook zoveel kwalen! Bij men MA had ik eigenlijk niet zoveel kwalen. Nu ben ik echt verschrikkelijk misselijk! Ik slaap vaak ook slecht door de buikpijn en men borsten zijn ook megagevoelig (ook jeukende tepels)! Men reukzin is ook echt enorm sterk! Ben echt megamoe en ik eet meer als anders. Vreemd maar het eten helpt als ik zo misselijk ben.
    Nu heb ik ook al een buikje terwijl ik dat toen op 8 weken nog niet had.
    Ach ik ben al blij met 1 kleine spruit, zolang het hartje nu maar klopt en ik hem of haar mag voldragen (en hij/zij gezond is) dan ben ik heel blij!

14. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jouw hcg komt dan overeen met die van mij, ik ben ook benieuwd voor jou of het een tweeling zal zijn :D zit je toevallig niet bij ons op het forum? jij bent toch ook uitgerekend voor ergens tussen 1 en 15 november? misschien kan je je gezellig bij onze groep aansluiten als dat nog niet zo is :D

x

15. d0tje

d0tje Lid

11 okt 2012
    55
    0
    0
    Hey !
    Dinsdag een echo dus dan laat ik het weten.
    En nee ik zit niet bij jullie op het forum. Ik ben 28-10 uitgerekend.
    Haha en welke groep is het ? Altijd fijn dingen te delen !
    X

Deel Deze Pagina