Eerste ronde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke1, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke1

marijke1 Lid

9 apr 2011
    6
    0
    0
    Hey meiden,

Ben hier al een tijdje aan het rondsnuffelen op deze site en lees vol verwondering en nieuwsgierigheid al jullie vragen en verhalen. Ik wil al een tijdje een kindje, en nu, eindelijk, heeft mijn man de langbeloofde zegen gegegeven. Eind februari ben ik gestopt met mijn pil, mooi mijn pilmaandstonden gekregen en mooi met de klok mijn maandstonden gekregen na 28 dagen, wat ik toch al goed nieuws vind.
    We willen graag snel en hopelijk makkelijk zwanger worden. Dus ik heb gebruik gemaakt van ovulatietesten. Deze maand is dus de officiƫle eerste ronde. Ik heb alle instructies gevolgd en volgens de ovulatieberekening had ik gisteren mijn eisprong, en de ovulatietesten bevestigen dit. We hebben ondertussen al flink geoefend :). Nu vroeg ik mij af of je ook al bij bevruchting tekenen kan hebben zoals misselijkheid, vermoeidheid en steken in de buik, of zijn dit gewoon tekenen van een eisprong.

Wat zijn de eerste tekenen van zwangerschap bij jullie geweest? Als ik op mijn mama lijk, dan kan ik snel zwanger raken. Mijn mama kon elke zwangerschap plannen, behalve van mij, want ik was "een accidentje". Zijn er nog meiden die deze maand voor de eerste ronde gaan? Zou wel leuk zijn, want als je nieuw bent op dit forum, loop je wat verloren. En met wie anders kan je dit delen dan met "lotgenoten". Want voor je het beseft, ben je helemaal gebeten door het "zwangerschapsgedoe":p

Lieve groetjes,

Marijke

Deel Deze Pagina