ongerust, steken.

Discussie in 'Miskraam' gestart door debbie2502, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2502

24 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik heb een vraagje,
    Ik ben nu 8 weken zwanger..en vanaf vanmorgen heb ik felle steken in mijn onderbuik (rechts). Het komt zomaar.. ik doe niks of als ik recht sta en wandel.
    Ik maak me nu een beetje zorgen.. is dit nodig??

2. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan de zogenaamde bandenpijn zijn, vervelend maar onschuldig. Heb je al een echo gehad? / weet je of je vruchtje op de goede plaats zit? (bij heel felle pijn aan één zijde zou je aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen denken, maar dat hoeft natuurlijk niet, nogmaals, het kan ook gewoon onschuldige bandenpijn zijn). Als het echt heel fel en heftig is/wordt, zou ik gewoon je vk even bellen!

3. debbie2502

24 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, we hebben de maandag een echo gehad, en alles zag er goed uit. Kan dat nu al bandenpijn op 8 weken? Ik dacht dat het daar te vroeg voor was daarom mijn ongerustheid.

4. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ik denk ook dat het bandenpijn is, ik was van de week aan het sneeuwschuiven en kreeg toen ook steken en dat betekent dat ik het beter niet had kunnen doen. Te veel inspanning of te zwaar werk kan je ook al last krijgen.

5. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker wel bandenpijn, Zo wist ik dat ik zwanger was terwijl test aantal dagen ervoor nog negatief was.. Maak je niet teveel zorgen het kan zeker met 8 weken.. je baarmoeder groeit en dat is een goed teken..

6. Lisha

Lisha Lid

2 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 Lisha, 30 jan 2013
    Laatst bewerkt: 30 jan 2013
    Ik ben nu 5 weken zwanger en heb al sinds een week voor mijn NOD 'last' van menstruatieachtige pijn. Ook ik werd hier erg angstig van, ondanks dat ik wist dat het waarschijnlijk bandenpijn is. Als ik niets meer voelde maakte ik mij ongerust en als de pijn te lang duurde ook. Nu weet ik dat er een grotere kans is dat het erbij hoort en dat het zeker geen voorteken hoeft te zijn van een miskraam. In de meeste gevallen is het gelukkig nog steeds een goed teken, heb ik van mijn huisarts begrepen. Dus nu probeer ik me wat meer te ontspannen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vrij snel van het ergste uit ga, dat is mijn valkuil :).

7. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Je kunt voor de zekerheid ook altijd nog even de VK bellen

8. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    meis zoals velen zeggen... het is ws echt bandenpijn.. als het je eerste zwangerschap is.. dan is je lichaam zich helemaal gereed aan het maken voor het kindje.. en alles moet dan even ruimte maken..
    bij mijn eerste zwangerschap was ik ook bang voor een mk maar hoefde me nergens zorgen over te maken.. hoop dat je er wat aan hebt en je verder gewoon lekker kan relaxen.. en googlen helpt ook hoor.. en dan niet zoeken naar "miskraam?" dan maak je jezelf helemaal gek.. :)

Deel Deze Pagina