hallo, heb een klein vraagje we hebben 3 zoontjes en zijn er heel gelukkig mee, maar stiekem hopen we op nog een meisje om ons geluk volledig te maken! mijn vraagje is nu of er medische ingrepen bestaan om uitdrukkelijk te kunnen kiezen voor een meisje heb daar al eens iets van gehoord maar wist niet of het waar was groetjes
Het enige wat ik weet, is dat ze zeggen dat de snelle zwemmers de mannelijke zijn en als je dus precies tijdens je eisprong klust, dan heb je meer kans op een jongen en als je bijv 1 of 2 dagen ervoor geklust, dan zijn de mannelijke minder aanwezig en blijven de vrouwelijke langer in leven en heb je meer kans op een meisje... het blijft een gok!
Volgens mij bestaat er idd al wel zoiets of zijn ze ermee bezig, maar dan wel alleen als er bijvoorbeeld ernstige ziektes in de familie voorkomen die alleen op zoon of dochter overgaan, dus niet omdat iemand het leukt lijkt om een meisje te krijgen..
Ik zou 2 maanden gaan temperaturen of ovu testen gaan doen. Zo kun je kijken op welke dag je eisprong is (als je cyclus elke maand zelfde is). En dan kun je in de 3e maand 3 of 2 dagen voor je eisprong gaan klussen. Duurd even, maar dan kun je het wel een beetje uit rekenen wanneer je meer kans op een meisje hebt.
Hoi, Ten eerste vind ik dat je blij moet zijn met je 3 zoontjes. Er zijn hier zat meiden die al blij zijn als ze uberhaupt zwanger mogen worden (die al zo lang bezig zijn in bijv. de mmm) en dan ook nog eens een kindje mogen verwelkomen. Ik denk dan ook dat je met deze vraag een hoop mensen voor eht hoofd zult stoten maar dat ter zijde. Over je vraag: ik heb alleen ooit gehoord (maar ik weet ook niet of het klopt) dat ze bij bepaalde ernstige ziektes die bijv. bij alleen jongens of meisjes voorkomen dit wel eens willen doen. Maar nogmaals ik weet niet of het waar is.
Omdat deze vraag ook al elders gesteld is, doe ik deze op slot. Dubbel posten is niet toegestaan. Groeten, Josien