ongerust

Discussion in 'Zwangerschap' started by music4life, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik ben ongerust en bang,bang voor het helpp syndroom,ofwel zwangerschaps vergiftiging!
    ik heb sinds een paar weken ,een raar verdovend gevoel bovenin de buik en vaak ook pijn aan de rechter kant van mn buik,stekend ,brandend gevoel, oom heb ik het al heel lang in mn rug aan de rechterkant! de vk zegt zelf dat het mn banden zijn en de kleine een groeispurt gemaakt heeft, ik voel me verder ook goed,alleen erg moe,in mn rug, en dan die buik gevoelens,zere benen en vingers. maar geen oedeem, ik heb ook geen hoege bloedruk en geen eiwit in mn urine
    kan ik er dan echt vanuit gaan dat ik geen zwangerschaps vergiftiging heb/krijg

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

lieverd

als de vk zecht dat het geen hellp etc is denk ik dat je haar echt wel kan vertrouwen.

en dat je erg moe bent last van je rug hebt etc is ook niet gek kijk eens naar die buik.die geeft nu echt niet meer mee hoor. dat weegt ook toch ;)

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Inderdaad, als de VK zegt dat het geen Hellp is, dan is het echt geen Hellp! Ik voelde me ook zo toen ik zo ver in mijn zwangerschap was, en was trouwens ook bang voor Hellp. Maar de controles die jij noemt geven duidelijk aan dat het dat niet kan zijn. Neem lekker veel rust (nu kan het nog) en probeer te genieten van de laatste weken van je zwangerschap. Echt ik voelde hetzelfde als jij, maar het was het echt niet. Laat dit niet je laatste weken verknallen!

Share This Page