2 weken na operatie bbz weer bloedverlies!!

Discussion in 'Miskraam' started by mosie, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Ik ben 2 weken geleden geopereerd aan een bbz waarbij mijn eileider gespaard is gebleven. Ik heb na de operatie nog wat gevloeid, maar dit was na ongeveer 4 dagen over, maar nu 2 weken na de operatie bloed ik dus weer. Herkent iemand dit?? Lijkt me niet normaal toch??

2. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

Mar 20, 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hee,

Ik heb 31 maart een miskraam gehad en bloed sinds afgelopen zondag....had ook buikpijn en migraine, wat ik normaal ook altijd heb als ik ongesteld ben...temp is ook weer laag...volgens de vk is het mijn menstruatie, ze vond het wel erg snel maar het schijnt wel te kunnen. Mijn bloedverlies is bijna over nu, ben normaal ook altijd zo'n 5 dagen ongesteld dus het lijkt wel te kloppen. Heb je je ha of vk al gebeld?

Groetjes,
    Agaath

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Heb je veel bloedverlies ???
    Ik heb toen ook een beetje bloedverlies gehad na 2 weken , bij mij was het heel onschuldig , volgens mij kan dat ook nog wel erbij horen , als je twijfelt zou ik ff je gyneacoloog bellen .....

4. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Hey Mosie,
    Ik ben op een zaterdag geopereerd aan een bbz en kreeg de dinsdag daarna ontzettend bloedverlies, dit leek verdacht veel op (en voelde net zoals) mijn normale ongesteldheid en begon precies op de dag dat ik ook ongesteld zou moeten worden als ik niet zwanger zou zijn geweest. Het lijkt er dus sterk op dat m'n cyclus tijdens de bbz gewoon doorging. Volgens de gyn kon dit niet, maar ik ken m'n eigen lijf inmiddels zo goed dat ik voor 99% zeker weet dat het wel zo was.
    Misschien bij jou ook zoiets aan de hand, heb je zelf het gevoel dat het net zo voelt als een ongie?

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kreeg twee á drie weken na mijn bbz ook weer een bloeding van 5 dagen. Ik heb het aan mijn gyn gevraagd en hij zei dat het vaker voorkomt en dat het niet raar is. Had met de daling van HCG te maken. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat het er letterlijk uitloopt, want dan zou ik wel even bellen.

Share This Page