hallo, ik ben nu 9 weken zwanger, en heb niet echt last van zwangerschapskwaaltjes (zijn een beetje verdwenen, week 7 tot enkele dagen terug wel misselijk maar niet overgeven) bij mijn zoon had ik dit van week7 tot week 12 met overgeven. Ik maak me al enkele dagen ongerust, ik heb vaak last van steken in mijn buik zo'n 3vingers naast mijn navel, soms is het net dat er naalden in mijn buik worden gestoken. Ik vraag me af of ik me ongerust moet maken. Ik heb wel nog geen bloedverlies gehad. Zou alles nog ok zijn met mijn kindje. hopelijk kan je me geruststellen groeten victortje
Hoi Victortje, dat je geen zwangerschapskwaaltjes meer hebt wil niets zeggen over de zwangerschap hoor, dus daar geen zorgen over. Je hebt ook geen bloedverlies gehad of erge buikkrampen denk ik? Dus wat dat betreft is de kans echt het grootste dat alles goed is. En de pijn bij je navel die je beschrijft is niet van de baarmoeder of het kindje. Ik denk eerder aan je darmen die al van zijn plek zijn gekomen of een spier die overprikkeld is. Dus het blijft duimen, maar het klinkt verder niet erg. Groetjes Brigitte