Hoi hoi.. Ik ben op dit moment 36 weken zwanger.. En heb ff een vraagje. Ik lag toen straks op de bank met m'n iPad en hijbschoof zachtjes uit m'n hand en kwam tegen m'n buik aan bovenin waar ze net met haar ruggetje/billetjes ligt.. Meteen toen het er tegenaan kwam zette ze zich af en.. Ik voel ze goed bewegen meteen naderhand.. Maar nu ben ik bang dat ik haar kan beschadigen..? Misschien eens stomme vraag.. En hoe dik is die laag vanaf je buik tot aan je baby ongeveer.. Alvast dankjewel
hoi nee, dat kan helemaal geen kwaad, je kunt je kindje echt niet beschadigen van buitenaf, ook niet als je met je buik ergens tegenaan stoot of als er een hond of kat op gaat liggen. Je hebt eerst je huid, dan het onderhuids vet, de baarmoederwand en dan het vruchtwater. Je kindje is gelukkig goed beschermd. Mirjam
Oke dankjewel.. Soms heb ik echt het gevoel dat die afstand zo klein is en dat ik haar zo duidelijk kan voelen.. De iPad kwam net met de rand op m'n buik.. Gelukkig beweegt ze vandaag heel druk en heel veel!! Maar ik dacht echt dadelijk heb ik haar beschadigd.. Jij denkt dus dat het echt geen kwaad kan? Dankjewel nOgmaals