hallo mensen.. Sinds gisterochtend maagpijn en misselijk. Terwijl ik al weken geen last meer heb van misselijkheid. Gisteravond 2 keer overgegeven, ik dacht nu zal het wel beter gaan. Niet dus!! Ik wordt heel de tijd wakker met maagpijn en misselijk.. Heb ook alweer overgegeven.. Met een lege maag! Verder geen andere dingen. Gister avond wel steekjes in bovenbuik maar is weer weggegaan. Ook geen koorts of diarree. Moet ik nu de verloskundige bellen of even afwachten??
Ik zou ook afwachten, in het beste geval iets verkeerd op je maag gekomen maar in het slechtste geval, je hoord meer dat er toch bij zijn die terug misselijk worden gedurende zwangerschap omdat de baby hoger komt te zitten. Succes! Beterschap!
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik heb sinds een week ongeveer ook last van misselijkheid (doordat ie tegen mn maag drukt denk ik), maar hoef niet over te geven. Maar goed dat is bij iedereen natuurlijk anders.. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de verloskundige bellen! Ze zitten er niet voor niks..
Ik zou voor je geruststelling zeker bellen. Ik denk echter dat het een buikgriepje is. Hoop voor je dat het snel weer beter gaat!
Klinkt als een buikgriepje. Denk dat de verloskundige hier niks aan kan doen en je gewoon moet uitzieken. Maar als je twijfelt moet je gewoon bellen. Liever een keer te veel gebeld hebben denk ik maar. Jij voelt het het beste en als je twijfelt moet je gewoon bellen,al is het maar ter geruststelling. Maar ik denk persoonlijk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je geveld bent door een buikgriepje.
Bij twijfel bellen. Maar ja, waar twijfel je dan over? De verloskundige zal er weinig mee kunnen met overgeven. Zolang je niet dreigt uit te drogen oid zal het ook weinig kwaad kunnen voor je baby.
Bedankt voor jullie reacties! Had de verloskundige toch even gebeld en moest voor de zekerheid huisartsenpost even bellen, ze konden inderdaad niks voor me doen! Was gewoon paniekerig denk ik hihi. Hoogst waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gegeten, heb sinds vanmiddag niet meer overgegeven maarnwel nog steeds maagpijn. Nu maar even liggen, misschien knap ikndan op. Ben in ieder geval wel geschrokken, moet ook niet zoveel googlen..