Hallo, Kindje zag er prachtig uit bij de 20-wekenecho, dus eigenlijk is dit een onbelangrijke vraag. Toch ga ik hem stellen! Bij een pretecho bij 15+6 liet de echoscopiste zien dat het 100% zeker een meisje was. Bij de 20-wekenecho bij 20+2 bleek ons meisje echter een jongetje! We hebben er ontzettend om gelachen en zijn helemaal verliefd op de kleine man, dus niks aan de hand! Toch las ik op dit forum op een eerdere pagina in het potty shot topic de reactie van iemand waarbij de foto van de 20 wekenecho er net zo uit zag als die van ons, maar waarbij het later een handje plus stukje navelstreng bleek! Nu is de twijfel toegeslagen.... Zou iemand eens een deskundig kijkje op bijgevoegde foto's van de 16 en 20 weken echo's willen werpen? Alvast heel erg bedankt!
hoi, het lijkt in mijn ogen ook een jongen inderdaad. Ik maak zelf alleen geen 20weken echo's dus of ik hier echt deskundige in ben....kan ik niet zeggen. Schaamlippen kunnen ook behoorlijk dik er uit zien, soms als balletjes. Maar dit lijkt wel echt op jongen hoor. Zeker met dat piemeltje...lijkt me sterk als dat een stuk navelstreng is. Maar...geen garantie :-D Groeten evelien
Haha, dank je voor je reactie! Lastig hoor, ik denk dat ik maar gewoon op de deskundigheid van de echoscopiste van de 20 wekenecho moet vertrouwen!