Wie weet raad? Op 27 juni heb ik een ovulatietest gedaan en had 2 roze strepen, de een was iets lichter dan de ander. Wij hebben die avond gemeenschap gehad. Op 28 juni heb ik nogmaals een test gedaan. Dan had ik 2 duidelijke roze strepen. Nu tot heb ik al van 4 juli heel veel last van pijnlijke borsten, vooral de tepels, iets wat ik nog nooit gehad heb. Ook heb ik al een 3-tal dagen last van een gezwollen buik en krampen onderaan mijn buik. Heb ook last van brobbelingen. Ook ondervind ik dat ik vaker en meer moet plassen kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn. Ik moet pas rond de 14de ong. Worden. mvg
het kan van een zwangerschap zijn, het kan ook een naderende ongi zijn... Of.... tsja afwachten denk ik.
Ik heb nog nooit eerder zoveel pijn gehad aan mijn borsten, ik hoop echt dat dit uitdraait op een zwangerschap. Dat wachten nu duurt een eeuwigheid
Vreselijk is dat wachtbankje Melissa.. De klachten die jij noemt kunnen zowel op een naderende menstruatie duiden als een zwangerschap. Vergeet niet dat je lichaam ook ineens raar kan doen. Ik heb al maanden een regelmatige cyclus en toen we er echt voor gingen was ik ineens een week later ongesteld. Ik duim voor je dat je zwanger bent maar probeer niet teveel te hopen, zorgt voor teveel teleurstelling.
Het is mss raar om zeggen en ik denk ook dat dit niet mogelijk is, maar ik heb even in mijn tepels genepen en er kwam wit vocht uit. Ik hoop nu wel dat dit niets ernstig is
Nu deze maand heb ik ook erge last van krampen tijdens mijn ei. Loop al sinds vorige week met krampen en pijnlijke borsten. En vocht uit de tepels kan van hormonen komen, dit had ik toen ik jong was ook heel erg. Dat hoeft dus niks te betekenen
Ik hoop voor je dat het 'raak' is. Maar je lichaam houd je soms flink voor de gek, ik spreek uit ervaring... Hoop asjeblieft niet teveel, dan is de teleurstelling zo groot
Hey Melissa, Ik begrijp je helemaal zit nu ook met hetzelfde probleem moet normaal de 13de ongi worden en dat wachten is echt verschrikkelijk. Ik duim voor je!
Ik snap je hoor.. hier ook allerlei symptomen,maar ik vrees dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt... dat wachten is zo vermoeiend...