Ik ga de volgende cyclus terug beginnen temperaturen; Gaat dit met een oor thermometer? ik haat het namelijk om elke ochtend het metertje "daar" te moeten stoppen. Eer dat is denk ik dat mijn temp al verschoven is.
Tja rectaal is toch het beste. Oorthermometer is vaak niet te vertrouwen. Had Het gister nog. Ene moment 38,4 en ander moment 36,8 volgens dat ding
In je oor is geen goede methode om je eisprong op te sporen. Is niet nauwkeurig genoeg... Zou toch rectaal doen...
Nee niet met oorthermometer. Dat is niet betrouwbaar, als je net wakker word en op die kant hebt gelegen is je temp al hoger, en als je 2x gelijk achter elkaar meet is de temp ook al anders. Je moet voor tempen in je cyclus rectaal meten!
he verdorie verder moet ik temperaturen als ik weet wanneer mijn ei er ongeveer is? ik heb bv een cyclus van 34 dagen. Of hebben jullie zo iets van nee ondanks de lengte kan het nog verschuiven?
Elke dag om dezelfde tijd voor het opstaan Je kan elke maand dezelfde lengte v cyclus hebben maar je eisprong kan op verschillende momenten zijn.
Elke dag op hetzelfde tijdstip moet je tempen, niet paar dagen voor en paar dagen na eisprong, maar de hele cyclus.