Stabiele temp vs schommelende temp

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Dubbeltje, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Hoi allemaal.

Eigenlijk was mijn hoop op dag 3 al gevlogen en na dag 5 helemaal. Bij alle drie mijn zwangerschappen had ik een mooie, vrij stabiele, temp. Ik had nooit echte schommelingen. Een keer liep het in stapjes van 2 dagen omhoog en bleef toen hoog, tweede keer bleef hij een aantal dagen heel stabiel op 37, daarna 2 dagen 37.1 en 2 dagen 37.0 en weer 2 dagen 37.1... De derde keer (vorige ronde), ging hij weer in stapjes omhoog...
    Dit is een vroege miskraam geworden...

Wat ik me nou afvraag... als je 3 keer zo'n rustige temp had bij zwangerschap, kan het dan ook ineens anders zijn? Eigenlijk ga ik er al helemaal vanuit dat het dus niet raak is, maar voelt best gek dat ik dat dan al vanaf 5 dpo al weet en dan nog ongeveer 8 dagen moet wachten op ongi :):(....

Ik zie van anderen wel kaartjes waarbij het erg schommelt en ze toch zwanger zijn, maar omdat het bij mij eerder altijd een naderende ongi betekende lijkt het me voor mij niet goed. Ik ben dus benieuwd of er hier dames zijn die bij verschillende zwangerschappen hele verschillende kaartjes hadden?? En als je ze toevallig nog hebt, deze met mij zou willen delen :). Zou zo balen zijn als ik elke ronde al (tot t raak is) op dag 5 geen hoop meer heb:)

Bedankt!!

Dit is mijn kaartje... En eronder staat die van vorige ronde

My Ovulation Chart

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn 1e zwangerschap

3. XmoonlightX

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Dankje.. Scheelt best he?
    Ik heb nu erge pieken en dalen... Ben zo benieuwd of ik echt altijd n stabiele temp heb met zwangerschappen..

5. XmoonlightX

Ik had eerst de hoop al opgegeven omdat het niet op 37,3 bleef. Maar zo zie je maar het hoeft niet hetzelfde te zijn

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Bij m'n eerste was mijn temp wel iets schommelend, maar lang niet zo schommelend als het nu was! Zegt dus helemaal niks ;)

7. XmoonlightX

Hij gaat weer mooi omhoog dubbeltje

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Heb gisteren getest omdat ik voel dat t niks is deze maand maar t zeker wilde weten.. Had n streepje op z en k, maar vanmorgen een witte kV test en die vertrouw ik meer. Ik heb nu geen hoop meer voor deze ronde, volgende ronde hopelijk weer n mooie stabiele temp en n mooie test :) bij de 3 zwangerschappen testte ik 10 en 11 dpo n duidelijke streep en vorige ronde 8 dpo al licht streepje!

Bedankt voor jullie reacties :)

Share This Page