hoe nu verder?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by imoan78, Oct 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. imoan78

imoan78 Actief lid

Jul 6, 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Vandaag is het dag 29.
    Ik moest dag 3 t/m 7 clomid slikken en op dag 21 bloed laten prikken om te zien of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Vanmorgen gebeld door gyn. Er was een eisprong en ongeveer een week na bloed prikken moet ongesteldheid komen of ben ik zwanger. Nou ongesteldheid is er nog niet en de test was vanmiddag negatief. Hoe nu verder?
    Ik ben dit vergeten te vragen aan de gyn misschien kan een van u mij helpen. Wil niet meteen ziekenhuis weer bellen:(

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Ben je inmiddels ongesteld geworden of ben je mogelijk toch zwanger? Ik ben benieuwd.

Groetjes Monique

3. imoan78

imoan78 Actief lid

Jul 6, 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Ik ben 1november ongesteld geworden. En op dag 3 begonnen met clomid. Ik denk dat mijn eisprong toch later in mijn cyclus is dan ik dacht. Zal met ovulatietesten dezelfde periode testen. Volgens de gynaecoloog zijn er nu geen problemen meer die in de weg staan.
    Begin met goede zin aan een nieuwe poging.

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn! Succes!

Groetjes Monique

Share This Page