Hallo dames, Ik ben echt super ongerust ik moet zo richting het ziekenhuis. Ik ben afgelopen woensdag bij de gynaecoloog geweest omdat ik harde buiken achter elkaar aan had en toen kwamen ze er achter dat ik een blaas ontsteking heb. Toen direct met antibiotica gestart die ik donderdag ochtend klaar mee ben. Nu vanochtend had ik steeds soort drang dat ik moest plassen terwijl ik nog niet zo veel had gedronken eerst was het duidelijk nog urine maar toch later dat ik raar druk gevoel kreeg bij me schaambot inde buurt en toch maar weer naar toilet gegaan toen zag ik ineens dat me onderbroek helemaal nat was en elke keer daarna allemaal doorzichtige plasjes. Nu willen ze toch gaan kijken als het niet me vliezen zijn. Ik moest het echt ff kwijt want ben best ongerust.
Het is ook me eerste kindje dus herken het ook niet maar dacht bij mezelf beter voor zekerheid bellen dan dat straks wel wat is
jeetje dat is niet leuk! sterkte, hou ons op de hoogte. Hoop heel erg voor je dat het inderdaad geen vruchtwater is!
Jeetje wat spannend zeg! Ik duim mee dat het geen vruchtwater is! Ik snap je ongerustheid zeker, goed dat je gebeld hebt!
Hee dames , het was gelukkig geen vruchtwater ! Het bleek dat me kleintje heel erg op me blaas had gedrukt waar Door me blaas het niet meer helemaal kon inhouden. Gelukkig !