36+5 en aanhoudende hoofdpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door SammTiim, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammTiim

SammTiim Lid

10 jun 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halloo,

Ik ben nu 36 weken en 5 dagen zwanger. Volgens de metingen bij de echo's ligt ons kleintje 1 week voor met de groei. Nu heb ik al sinds gistermiddag last van hoofdpijn en enorme last van maagzuur. Mijn bloeddruk is toevallig gisterochtend nog gemeten en zit op 122/84.

De hoofdpijn zakt normaal gesproken wel als ik wat heb geslapen maar vanmorgen was hij nog steeds niet weg.. Wat is jullie advies?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi SammTimm,

bel voor de zekerheid toch even met je eigen verloskundige. Die kan nog wat meer dingen aan je uitvragen en bepalen of verder onderzoek nodig is. Hoofdpijn kan op zich geen kwaad en is niet gevaarlijk voor de baby, mits het niet gerelateerd is aan zwangerschapsvergiftiging. En bloeddruk alleen zegt niet altijd alles.

Groetjes Brigitte

3. SammTiim

SammTiim Lid

10 jun 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister weer bij de gyn geweest. Bloeddruk weer veel te hoog, ze vertrouwde het niet helemaal.. urine en bloed onderzocht, geen afwijkingen.. Ook aan de CTG gezeten.. na 1,5 weer naar huis gestuurd omdat er in het bloed en urine geen afwijkingen zaten..
    Nu maar proberen iets meer rust te nemen en hopen dat mn bloeddruk volgende week bij controle weer gewoon goed is..

De klachten die ik verder heb komen waarschijnlijk toch door de verkoudheid die helaas maar niet over gaat...

Groetjes

Deel Deze Pagina