Wat kan dit zijn??

Discussion in 'Zwanger worden' started by poedersuikerx, Sep 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poedersuikerx

Aug 31, 2018
    64
    106
    33
    Female
    hallo lieve mensen!

Ik ben nogal in de war. Ik ben sinds mijn vorige menstruatie gestopt met de pil. De menstruatie begon op 21 augustus. Op 24 augustus zou ik normaal gesproken weer de pil nemen, dit heb ik dus niet gedaan. Ik ben afgelopen woensdag 29 augustus begonnen met ovulatie testen, deze bleven negatief, maar het streepje wat er wel standaard op kwam, leek wel iets donkerder te worden (gister 15 uur voor het laatst getest). Nu ben ik net voor het eerst naar de wc geweest vandaag en heb ik bloed bij het afvegen.. ik heb geen buikpijn oid wat ik normaal gesproken wel heb als ik ongesteld word. Ben nu dus op cyclus dag 13. Heeft iemand dit ook ooit gehad?

Alvast heel erg bedankt! X

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik denk spotting.

poedersuikerx likes this.
  3. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Het is heel normaal dat de periode nadat je stopt met de pil, je cyclus in de war is. Dat kan ook spotting of extra bloedingen met zich mee brengen. Maak je maar niet te snel zorgen, en heb geduld.

jolien 1986 and poedersuikerx like this.
  4. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent. Je hebt al tijden geen cyclus gehad door de pil. Het bloeden van 21 augustus was geen menstruatie maar bloeding door het stoppen met de pil. Je hebt geen eisprong gehad, en dus ook geen hormonen die een menstruatie op gang brengen. Dus je moet even afwachten of dit doorzet en een menstruatie is. En dan heb je misschien over een paar weken wel een eisprong. Maar het kan ook zo zijn dat het nog even wat onregelmatiger blijft.

poedersuikerx likes this.
  5. poedersuikerx

Aug 31, 2018
    64
    106
    33
    Female
    Bedankt voor jullie antwoorden! Ik bloed op het moment nog steeds, wel veel minder hevig dan normaal tijdens mijn menstruatie. Betekend dit dan ook dat ik een eisprong heb gehad in de tussentijd? Want het bloed moet ergens vandaan komen lijkt mij.. Of kun je zomaar gaan bloeden? De ovulatietest van gisteravond was weer helemaal licht.

Alvast bedankt!

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Je bent nog maar zo kort van de pil af dat het wel even kan rommelen daarbinnen. Kan best zijn dat je lichaam even reset omdat je geen hormonen meer binnen krijgt. Even 'opruimt' en nu je cyclus pas echt van start gaat. Hoeft niet zo te zijn maar in het begin gaat het soms wat rommelig om het zo even te noemen.

Share This Page