jongens wil niet stoken maar als je bericht geschiedenis van deze dame bekijkt is het iedere keer wat anders in juli is ze haar eisprong aan zoeken 16 aug plaatst ze iets over een clearblue en misschien langer dan 12 weken zwanger te zijn maar is aan de pil en nu eind augustus denkt ze zwanger te zijn en is ze 10dpo terwijl ze in andere topic weer zegt afgelopen woensdag ovulatie gehad te hebben dus pas 4 dpo te zijn vind het heel vreemd
Ik denk dat de kans klein is dat je zwanger bent aangezien je op 16 augustus nog schreef aan de pil te zijn? Ik heb er niks mee te maken maar vraag me toch af waarom je ovulatietesten doet terwijl je aan de pil bent
Ik lees wel meer tegenstrijdigheden in haar geschiedenis. De ene keer test ze over het algemeen vroeg positief en de andere keer pas laat. @lilo77 Verklaar jezelf meid, voor niemand je nog serieus neemt.
Lilo77 Er klopt werkelijk niks van jouw vragen en verhalen, Half augustus ben je nog 12+ zwanger en aan de pil, dagen later ben je aan het ovu testen??? Zou je een knaller hebben, nu 10 dpo zijn terwijl woensdag je eisprong was? En je bent aan de pil Ik denk dat je ergens anders beter hulp kunt zoeken dan hier , want er klopt echt iets niet aan alles wat je schrijft Ik ben normaliter niet van het koud/bot reageren... Maar als er zoveel niet klopt aan jouw posts en verhalen, denk ik niet dat er mensen zijn die nog serieus reageren. Misschien kun je beter uitleggen hoe het zit want dit is een verwarrende bedoeling hier
Ik zie dat tot aan 3 pagina's terug van haar posts & reacties dat het nog wel logisch is allemaal en lijkt ze oprecht bezig te zijn. Maar sinds die vergrootte baarmoeder verhalen en 3+ clearblue en 12 + zwanger en aan de pil... Enige wat ik me kan bedenken waarin dit verhaal klopt. Is dat ze na juni aan de pil is gegaan? Toch negatief testte met normale testen maar clearblue foutief 3+ aangaf. Ohnee dan nog klopt het niet ,van dat ze ovulatie testen doet aan de pil ? Of zou ze gestopt zijn toen ze dacht zwanger te zijn? En toen niet zwanger bleek en eisprong dus maar zocht? *pakt een vergrootglas en probeert antwoorden te vinden* Misschien kan je het uitleggen, dan kunnen wij beter helpen.
@MotherOfAnAngel het klopt niet allemaal... ze schrijft eerder dat ze dinsdag ofzo haar LH piek had en woensdag had ze haar eisprong. Gisteren was ze ineens 10dpo! Dat klopt niet.