Hoii..ben net nieuw hier..maar ik had dus 12 aug een positieve test in handen stond 1-2 weken... 23 aug kreeg ik een bloeding met krampen en kon gelijk komen voor een echo..helaas was er niks te zien geen zakje niks...volgende dag heb ik nog gebloed en daarna was alles weg..waarschijnlijk een vroege miskraam zeiden ze me hcg was ook maar 39. Heb dus na die 2 dagen nergens geen last meer van gehad..nog een test gedaan voor die hcg en was helemaal wit... Sinds vandaag weer een zeurende buikpijn..me darmen borrelen continu en kan wel heel de dag slapen..en lage rugpijn...is dit gewoon de nasleep ervan omdat ik ook maar 2 dagen heb gevloeid?..want ben alweer een week verder..we hebben wel na het bloeden gewoon gemeenschap gehad een paar dagen. Iemand hier herkenbaar mee? Alvast bedankt
Hè wat naar dat je dit mee hebt gemaakt.. Geen precieze ervaring mee, ik had n curretage, maar het is heel normaal dat het nog een tijdje gek doet. Ik vond het bijkomen best lang duren, en je cyclus is natuurlijk ook door de war. Sterkte!