Hallo verloskundigen, Ik wil even mijn verhaal kwijt en ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen. Ik zat aan de pil en had zelf een vermoeden na een aantal symtomen dat ik zwanger zou zijn. Op 8 maart heb ik een test gedaan en er zat eeen heel vaag licht streeje als je m tegen het licht aanhield. Afgelopen maandag naar de HA geweest en die heeft me doorgestuurd naar de GYN voor nader onderzoek omdat ik die dag toch overtijd vas en al 2 weken zwangerschaps symtomen had. Afgelopen woensdag naar de Gyneacoloog geweest, het was echt geen prettig bezoek. (2dagen overtijd) Ze ging toen een echo maken en ik heb ECHT zo'n vette pijn gehad ze slingerde met dat ding rond in mijn baarmoeder alsof ze slagroom aan het kloppen was. wat leidde dat ik ging bloeden. Zat volgens haar alleen een stipje ofzo in mijn baarmoeder maar ze kon er niet uit op maken of ik nu wel of niet zwanger was.Toen ging ze op zoek naar mijn eierstokken de rechter had ze bijna gelijk en toen ze naar de linker opzoek ging deed ze me weer verschikkelijk veel pijn omdat ze m niet kon vinden. Het is nu3 dagen verder en ik heb sinds woendag maar een klein beetje gevloeid en het was gisteravond weer weg dus jah geen normale menstruatie. Maar echt wel vette buikpijn steeds door die echo met een staafmixer zowat. Weten jullie waardoor ik zoveel pijn heb? en wat er aan de hand geweest kan zijn? Ze heeft ook nog bloed afgenomen voor HCG en over die uitslag kan ik Dinsdag bellen. Groetjes Diana.
Hoi diana, Je eierstok links is blijkbaar erg gevoelig en omdat daar tegen aan is geduwd door de echo heb je daar nog last van. Als je dinsdag voor de uitslag belt bespreek dit dan! Dit is belangrijk, vor jou en voor hun want zij leren hier weer van! Ik vind het vervelend dat het onderzoek zo is verlopen en ben beniuwed of je nu echt zwanger bent! Imke