symptomen verdwenen?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jootje33, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Hoi

ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger maar mn symptomen zijn verdwenen.
    Mn borsten voelen weer als normaal..........
    Ervaringen?????

Een erg ongeruste Jo.:(

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar mijn ervaring is, dat het heel erg schommelt, de ene dag heb je vreselijk veel symptomen, de andere voel je helemaal niks. Mijn echte symptomen begonnen eigenlijk pas na een week of 7, toen werd ik extreem misselijk. Mijn borsten hebben eigenlijk niet echt pijn gedaan zelfs nu niet, en ik ben nu 30 weken zwanger. Als je je teveel zorgen maakt, kun je altijd je gyn of vk bellen hoor.
    Succes
    Pluisje

3. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb precies hetzelfde! Ik ben maandag 8 weken en de laatste paar dagen minder misselijk! Nog wel moe, maar krijg geen overgeefneigingen van de meeste dingen meer...
    Wel erg raar, maar zolang er nog geen bloed komt, onderneem ik niets. Het gaat toch nog steeds goed zolang er geen bloed is?
    Of is dit ook niet zo...
    1 maart de 2e echo, kan niet wachten.. Even weer een bevestiging..

4. Seth

Seth Niet meer actief

jootje...
    Bij mij schommelen (en schommelde ) de symptomen ook hoor....

voor mn NOD echt pijnlijke borsten.... en steekjes, daarna helemaal geen pijnlijke borsten meer.... geen steekjes....
    niet misselijk....

tja.. totdat ik iets verder kwam.... en goed misselijk....en hing ik opeens geregeld boven de pot (gelukkig nu weer aan t zakken)...
    mijn borsten doen trouwens nu weer geregeld goed zeer....

het gaat op en af... was bij mn andere zwangerschappen ook zo....

ennuhh sluit me bij wannabee aan...
    Zolang je geen reden hebt om te denken dat het echt fout gaat (zoals bloedverlies), er gewoon vanuit proberen te gaan dat het goed gaat!!

tja makkelijk gezegd..... ik weet t....

5. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi,

Ik wil je niet ongerust maken, maar mij is altijd geadviseerd dat wanneer de symptomen ineens weg zijn, dat je dan de verloskundige even moet bellen. Het kan zijn dat er iets mis is.
    Maar misschien valt het ook mee hoor.
    Gewoon voor de zekerheid bellen. Dat vinden ze nooit erg.

6. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    de weken duren nu ook zo ontzettend lang voordat je een bevestiging hebt dat het goed zit.....
    ik heb 3 maart mn 1e intake gesprek en dan maken ze ook nog geen eens een echo.

7. susanbenjamins

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Des te meer reden om te bellen... Als je belt heb je zekerheid. Misschien is het niets. Maar misschien is er wel iets. Anders krijg je later misschien spijt...

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als je idd twijfelt zou ik ook de vk even bellen. Beter 5x te veel dan 1x te weinig toch. SUCCES!

9. susanbenjamins

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi Jootje,

Hoe is het nu? Nog steeds geen symptomen? Heb je nog gebeld?

10. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    nee de symptomen zijn niet veranderd.
    Ik heb nog niet gebeld, ik denk dat ze er toch niets aan kunnen doen als het niet goed gaat...........

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Het hoeft helemaal niets te betekenen. Bij mij was het iedere dag weer anders. De ene keer overal last van, de volgende dag helemaal niets.

Zolang je geen kramp hebt en bloed, is er niets aan de hand meid.

liefs

12. Maria74

Maria74 Niet meer actief

hey!

Bij mij wisselen de symptomen ook elke dag hoor! afgelopen vrijdag en gister voelde ik me top! geen misselijkheid en de vermoeidheid viel mee, borsten wel wat gevoelig maar niet noemenswaardig, vandaag weer erg misselijk, moe, futloos en weeïg, dus zo zie je, elke dag is anders.

Heb vertrouwen! Ik hoop op een hele mooie eccho voor je!

13. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik heb al niet zoveel symptomen, maar bij mij is het ook afwisselend. Ik word er ook de heletijd onzeker van. Maar goed, als het vruchtje inderdaad niet goed is, dan kan er niemand er toch wat aan doen. Het beste is afwachten tot je echo. Ik heb een vroege echo ivm eerder mk. Misschien moet je dat ook gewoon vragen, om een eerder echo te maken, puur alleen om je zelf gerust te stellen.
    laat het ons wel even weten.

14. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een echo bij 11 weken , het vruchtje zat al vanaf week 7/8 zonder hartfunctie in mn buik .
    mijn kwaaltjes waren ook volledig verdwenen maar ik had daar eigenlijk geen erg in (heel stom) .
    ik had ook totaal geen bloedverlies dus had het ook totaal niet verwacht .

het hoeft bij jou zeer zeker niet het geval te zijn hoor maar als je het niet vertrouwd zou ik toch even de vk bellen . dan weet je in ieder geval of je je voor niets druk hebt gemaakt , het is toch leuker om ervan te genieten in plaats van je er druk over te maken !

nu denk ik dat iedereen zich in de begin periode wel druk maakt maar toch haha...

succes , ik hoop voor je dat alles goed zit !

groetjes

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou, ik weet het ook bond te maken. Als ik mijn baarmoeder voel, ben ik bang voor een dreigende miskraam. Als ik hem niet voel, ben ik ook bang voor een dreigende miskraam (want, geen symptoom). Het slaat helemaal nergens op ;) (dat weet ik dan wel weer ;)).

16. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    zijn de symptomen alweer terug?

17. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    nee niet echt.....

ik heb straks om 11.15 uur een afspraak bij de verloskundige dus laat ik vanmiddag wel even weten hoe het afgelopen is.

18. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Succes Jootje!
    Ik hoop dat je een vruchtje ziet!

19. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531