Hoi meiden! ik heb de zwangerschapstesten van zwanger en kids besteld en dan de uiterst gevoelige...kan zelfs 6 dagen voor NOD zeggen ze. Heeft iemand ervaring met deze testen? kunnen ze ook valse streepjes geven? hoor graag jullie ervaringen
Heb er ervaring mee Kruidvat gaf al een licht streepje en zwanger en kids de gevoelige niks.. Pas toen kruidvat duidelijker werd gaf die van zw&k pas een heel licht streepje. Succes!
Het zijn mijn favo testen, zowel de ovutesten als de zwangerschapstesten. De uiterst gevoelige midstream was bij mij 5 dagen voor nod al duidelijk poi terwijl de kv 2v5 nog supervaag was. Nooit valse streepjes mee gehad ook trouwens.
thanx voor de reacties! ik ga hem morgenochtend eens proberen..dan is het 4 dagen voor NOD dus dan zouden we iets moeten waarnemen mocht het zo zijn! ik hoop het!!
Ik heb er niet zo'n goeie ervaring mee kruidvat knal positief en clearbleu digitaal zwanger en zelfde urine zwanger en kids cassette en dipstick negatief ook die super gevoelige maar ben benieuwd naar jou test
De eerste keer dat ik zwanger was, heb ik met deze (dipstick) en kruidvat getest. Waren toen beide op 11 dpo positief en ong. even donker. Ben er dus tevreden over! Hopelijk kleurt er een mooie tweede streep bij je! Ik ben benieuwd.
Ik deed zo'n test op mijn nod en had een heel licht streepje. Een dag later deed ik een kv test en die was veel duidelijker.
Ik had die kleintjes, die dunnen stickies zeg maar, van z&k en die gaven pas een week na NOD positief terwijl kruidvat op 9 DPO al een vaag streepje gaf. Met de andere versies geen ervaring.