Hoi Ik denk dat ik ongesteld aan het worden ben, heb een beetje bruin bloedverlies. Als ik de datum van de curretage aanhou is het precies 4 weken later. Ruim een week na de curretage heb ik echter nog een soort bloeding gehad van een week. Het leek de afgelopen dagen of ik een eisprong zou gaan krijgen, en nu heb ik ineens dat bruine bloedverlies. Ben ik ongesteld??? Moet ik er blij mee zijn? (dan zou mijn cyclus iig weer op gang komen). Maar het is ook wel moeilijk, ik zou nu gewoon zwanger moeten zijn. Nu moest ik ineens het maandverband en de tampons tevoorschijn toveren terwijl ik die heerlijk achterin de kast had gepropt toen ik zwanger was Misschien moet ik niet zo klagen, maar bij iedere menstruatie ben je weer een maand verder, en ik wil gewoon nu Even tegen alle verwachtingen in hoor, maar hoop doet leven: hoe is zo'n innestelingsbloeding?? Iemand er ervaring mee?
Ik heb geen ervaring met een innestelings bloeding.. Maar...dit zou er heel goed 1 kunnen zijn, Je hoort wel eens vaker dat vrouwen dezelfde maand na een curretage weer zwanger raken omdat alles mooi leeg gemaakt is... Klinkt misschien heel dubbel zoals ik het nu zeg...vooral het woordje mooi misschien maar je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik duim heel hard voor je meis!
Zelf heb ik geen ervaring met een innestelingsbloeding, maar als ik het zo lees zou het best wel eens kunnen. Ik duim met je mee, dat dit echt zo is en dat je terug zwanger bent.
Ik zou het ook niet weten, wat ik wel vaker heb gehoord is dat je supervruchtbaar bent na een zwangerschap, dus wie weet he! Ik hoop het iig van harte voor jullie! Succes.
Het maakt mij nu nog niet zoveel uit als ik ongesteld wordt. Het heeft geen haast en als de tijd daar is, dan zal het vast wel raak zijn. Ik zou iig wel blij zijn als mijn ongi komt op de dag zoals ie altijd komt. Is altijd zo vervelend als je denkt dat je over tijd bent, terwijl je cyclus dan eigenlijk je voor de gek houdt.
Ik hoop voor je dat het een innesteling was, maar ik heb ook geen idee hoe dat werkt. Ik had 1,5 week geleden ook een heel klein beetje bruin bloed verlies. En dat heeft nog niet eens een halve dag geduurd. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, maar durf eigenlijk ook nog niet te testen. Ben zo bang dat het weer een teleurstelling wordt. Heb vandaag wel weer een zwangerschapstest gekocht dan kan ik iig testen deze week. Ben zo nieuwsgierig. Het zou zo welkom zijn. Ach, nog ff wachten en dan kan ik testen.
Dank je wel voor de reacties. Terese, fijn dat je voor jouw gevoel nog geen haast hebt. Ik helaas wel. Ik voel enorm die drang en wilde ook graag niet teveel tussen mijn dochter en de volgende. Iedere maand die verstrijkt (door de miskraam in 1 klap al 4) voel ik dat heel sterk. Leeuwen77, ik hoop heel hard dat het een innestelingsbloeding voor je was. Natuurlijk voor jou, maar ook voor mij want dan kan ik ook hoop hebben . Ga dus maar z.s.m. testen Haha. Nee hoor, succes met wachten en ik duim voor een positieve test...
Hi Mummy, Hoe is het nou, zet de ongi door of ????? Ik hoop voor jou dat het innestellingsbloed is en lekker zwanger bent Ik ben net ongi geweest en had ook een slecht humeur en was ook eigenlijk weer ontzettend kwaad en verdrietig Ik kan me jou gevoel van de 4 maanden "kwijt" te zijn ook ontzettend goed voorstellen.....waar is mijn bolle buikje??? ja een resterend zwembandje in mijn geval, nog zoiets om me aan te ergeren grrrrr Ja en dat maandverband had ik ook wegflikkert maar heb er uiteindelijk ook weken in die hitte mee rond gelopen, was echt ALWAYS dacht ik toen ik weer een pak open maakte op de plee alias zomer vakantie huisje bah Maar mijn ongi was ook ergens een opluchting, wat ik ben toch nog altijd een vrouwtje van de klok 10 juli curretage ---> 10 aug ongi... netjes op tijd.... We hadden ook nog niet bewust ervoor geklust een minipauze ingelast zeg maar....Nu begint het echte werk weer voor een derde, dat is ff slikken, nooit gedacht dat ik misschien van een derde kindje zwanger zou kunnen worden....en levenslang de vraag beantwoorden hoeveel kinderen heb je ???? je snapt hem wel... Als het toch ongi is heb je net als ik weer de klok goed ingesteld , moeten er dan maar iets positiefs van maken dan... en zal het waarschijnlijk voor jou ook weer gelijk raak zijn net als de 2 andere zwangerschappen, waarom niet toch en bij mijn in ronde 2 of 3 hoop ik Horen tenslotte tot de groep "super vruchtbaren" had ik bij vk forum gelezen ergens Waarom zou dat door de curretage anders zijn geworden, ongi komt toch ook op tijd??? o ja morgen naar de gyn, laatste check baarmoeder, toch wel een beetje zenuwachtig Ik hoor wel of het ongi-front zich doorzet, hoop het niet natuurlijk liefs
Lieve Mummy, Ik begrijp je heel goed het is zo tegenstrijdig. Aan de ene kant wil je gewoon zwanger zijn , maar aan de andere kant zouden we blij moeten zijn dat we in iedergeval onze menstruatie weer 'normaal' krijgen en dat als teken van vruchtbaarheid moeten kunnen zien. Het is moeilijk...I know!! Ff afwachten of het doorzet dus. Een innestelingsbloeding heb ik gehad toen ik zwanger werd en bij mij was het helder/roze bloed een beetje/geen bruin. Misschien dat ..dat..anders is bij iedere vrouw hoor dat weet ik niet.... Liefs, Mirre
Fijn even te horen hoe het is Mirre. Ik hoop natuurlijk heel hard, maar moet ook even met de neus op de feiten dat het waarschijnlijk geen innestelingsloeding is. Voorlopig komt er weer even helemaal niks. Ik ben echt chaggerijnig: èn geen zwangerschap èn toch niet die regelmatige cyslus die ik terug had hopen te krijgen. Gelukkig even helemaal alleen op werk, dus niemand heeft er last van! Haha. Succes bij de gynaecoloog Diana, ik hoop dat alles er schoon en supervruchtbaar uitziet!! Mummy Wat je schrijft Diana, voel ik ook. Ik dacht altijd 2 kindjes te krijgen, dus 2 keer zwanger etc. Nu voelt het echt alsof we voor een derde kindje gaan, terwijl de buitenwereldn dat niet ziet.
Lieve Mummy Ik had toen ik zwanger raakte van Denise ook een innestelingsbloedeing. Ik dacht dat ik ongesteld werd en moest ook ontzettend huilen. Je wilt gewoon zo graag en dan valt het toch elke keer weer tegen. Maar het was maar een klein beetje bloed en 3 dagen erna was het over. Na een dag of 5 mocht ik testen en bleek toen zwanger te zijn. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat en dat het positief uitpakt anders wens ik je veel succes en ik duim voor je veel liefs joyce
Misschien is het bij iedereen anders . Ik hoop dat dat zo is en dat je over 8 dagen een positieve test hebt. veel succes
hoi hoi, ik begrijp je echt helemaal!!! ik heb begin mei een curretage ondergaan. Kreeg bij de eerste echo te horen en te zien dat ons kindje niet meer leefde!! ik was eigenlijk weer wel blij dat ik ongesteld werd, vaak hoor je toch dat het lang weg kan blijven.., maar na 35 dagen was het er al. Normaal ben ik 31 dagen... Maar dat was dus ook de enige keer dat ik blij was.. er zijn nu al weer 2 rondes voorbij en het is helaas nog niet gelukt... steeds ben ik verdrietig omdat ik weet wat ik mis.... hopelijk komt het bij ons allemaal goed!!! Heel veel liefs, Marloes