Eisprong na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikdus, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hello meiden,

Helaas zal veel van jullie dit probleem ook gekend hebben.
    Ik heb 17 Juni een miskraam gekregen. Ik heb 13 April voor het laatst mijn ontrekkingsbloeding gehad en 7 of 8 mei mijn eisprong gehad. Ik bleek dus direct zwanger te zijn :$..
    Helaas 17 juni een miskraam gekregen.
    Maar nu zit ik met het volgende, ik heb 28 juni heel licht positief getest. Met andere woorden HCG was toen bijna uit mijn lijf :).
    En ik denk nu gister of eergister weer mijn eisprong te hebben gehad. Al twijfel ik enorm. Aangezien ik 28 Juni nog positief testte, kan ik het mij haast niet voorstellen dat het wel echt klopt.

Ik krijg rond mijn eisprong altijd vreselijke pijn aan mijn tepels zo een 4 dagen lang. Nu was het toevallig 3 dagen.

Maar kan een eitje ook groeien als je hcg nog aanwezig is maar wel laag ?

Ik ben hiervoor een aantal jaar geleden ook een jaar gestopt met de pil en op zijn vroegst kreeg ik mijn eisprong op dag 19..
    Ik kan me dus niet voorstellen dat ik 10/11 dagen na een licht posi test al een eisprong krijg.

Enorm eigenwijs had ik geen zin om te tempen, want ik hoef niet persee zwanger te raken. En wanneer ik ongesteld zou worden maakte me ook niet uit.. Maar nu ga ik eind deze maand toch spontaan op vakantie en ik heb totaal geen zin om ongesteld op vakantie te zitten..

Dus de vraag na deze enorm lange verhaal is:
    Is het mogelijk dat je ei groeit als je nog een beetje HCG in je lichaam hebt ? Of moet je HCG echt 0 - 5 zijn voor er een eitje gaat groeien ?

Alvast bedankt :)

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    niemand :p?

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
  4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoi, bedankt. Ik had dat topic inderdaad al gezien. Alleen nog niet verder gelezen dan Isis. Maar ik zie nu dat een andere meid gewoon direct zwanger is geraakt zonder dat dr hcg op 0 is geweest.

Ben benieuwd of het mijn eisprong is geweest dit weekend :).
    Hoop het in ieder geval, echt totaal geen zin om ongesteld op vakantie te zitten.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Toch geen eisprong gehad !!
    Mijn basale temp is 36,6/36,8 en vanmorgen was het na 4 min woelen toch 36,8. Jammer.

En mijn eisprong zit er dus toch nog niet aan te komen.
    Nu maar hopen dat hij over twee weken pas komt :(

Deel Deze Pagina