Hoi allemaal Ik heb eerder een topic geplaatst dat we hebben besloten in okt voor ons eerste kindje te gaan..helmaaal geweldig Moet dus nog 1 keer ongesteld worden en dat dus deze week... Normaal gesproken is mijn cyclus 28 dagen afgelopen 2 maanden 31 dagen en nu langer...... Ik zit nu op 35 dagen, zou ik misschien zwanger zijn? Ik had wel menstruatie krampjes nu niet meer, had gister wel last van bekkenpijn! Kan dat wel? Moet ook vaker plassen.... Ik vind het wel een beetje vreemd.... Wat denkenjullie?
Had trouwens gister opeens een hevige diarree en borrelende darmen,vandaag ook. Je hoort ook af en toe dat geborrel
Tja, het kan vanalles zijn. Trouwens, ik heb het laatste halfjaar iedere maand last van m'n darmen. Ieder symptoom wat je noemt zal wel al eens door een zwangere zijn gevoeld én door iemand voor d'r menstruatie, dus een test is de enige manier om duidelijkheid te krijgen
Ja hier ook last van borrelende darmen. Geen diarree trouwens. Wel raar dat je een langere cyclus hebt. Hebben jullie wel opgelet met klussen of niet echt veilig? Kan me zo voorstellen dat als je in oktober er voor gaat je in september ook niet echt meer zo bezig bent met veilig klussen Hopelijk morgen twee mooie streepjes op de test.
Ja klopt je zegt het goed hoor meid Hihi niet veilig omdat we toch zouden beginnen na mijn menstruatie. Haha het zou ideaal zijn als ik die twee mooie streepjes zie morgen
Ja morgen ga ik zeker een testje doen, dan weet ik ook waar ik aan toe ben Momenteel niet echt duidelijke symptomen die duiden op zwangerschap
Testjes waren vandaag niet nodig ochtend vroeg is mijn menstruatie begonnen Het was dus een lange cyclus
hallo dames, ik heb even meegelezen. jammer dat je ongesteld ben geworden. Op naar ronde 1! heel veel succes iig. groetjes