Mijn bevallingsverhaal Julie 12/09/2008

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dorientje, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hoy dames,

het is al even geleden dat ik bevallen ben, maar toch wou ik dit nog even neerzetten.

De nacht van 6 op 7 september ging ik met Steven naar het ziekenhuis, we dachten dat de bevalling begonnen was…
    Pas ’s ochtends kwam de gyn met wachtdienst even een kijkje nemen.
    Ze zei dat er nog helemaal niets aan de hand was.
    Toen ik zei dat ik me helemaal niet lekker voelde en een bloeddruk had van 14/11 en heel veel pijn had in mijn heel erg gezwollen benen zei ze me “neem dan thuis maar wat paracetamol…”
    Dus wij weer naar huis…

Donderdag 11 september mocht ik op controle bij mijn eigen gyn.
    Toen die mijn bloeddruk nam en mijn enkels zag viel ze bijna achterover.
    Haar enige reactie was: “voorlopig is je baby nog oke, ga nu naar huis, regel al het nodige, en morgen ochtend om 5 uur wordt je bevalling ingeleid.” Ze wou wel dat ik diezelfde avond om 20.00uur al naar het ziekenhuis kwam om ons meisje de hele tijd te monitorren…

Dus om 20.00u op materniteit aangekomen, daar zei ik al tegen de vroedvrouw, dat ik weeën had.
    Ze zei dat dat niet kon, ik moest maar rustig gaan liggen en nog wat proberen te slapen, met die monitor aan mijn buik…
    En ik maar blijven zeggen dat ik weeën had.
    Toen ze bleef ontkennen en ik kennelijk op haar zenuwen werkte liet ze mij van 22.00uur tot 03.00uur alleen. Om 03.00uur waren er volgens haar nog steeds geen weeën.

Om half 5 kwam ze met de gel aan voor de inleiding.
    Ze begon alles klaar te zetten en dan om 5 voor 5 brak mijn water.
    Toen wou ze eindelijk geloven dat mijn bevalling begonnen was.
    Maar ik had van 08.00u tot 5.00 de volgende ochtend maar 2cm ontsluiting bijgekregen, dus kreeg ik verplicht een ruggeprik.
    Om 07.00 kwam mijn gyn eraan want ik had volledige ontsluiting, toen bleek Julie nog niet ingedaald, dan zei ze me dat ik nog 2 uur moest kaarsrecht zitten in bed…
    Tegenkwart voor 9 mocht ik dan beginnen persen omdat Julie helemaal niet indaalde.
    Om 9.32 uur op 12 september kwam mijn kleine meisje ter wereld.
    De mooiste dag van mijn leven.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    meiss ik dacht maar een ding toen ik je verhaal las en dat is: Ik wil never nooit naar dat ziekenhuis ! meis bah, wat ben je in de steek gelaten.....

maar wel gefeliciteerd!

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    tis toch erg dat ze je dan gewoon niet geloven he...
    Gefeliciteerd nog met je meisje!

4. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Allereerst nog van harte :)! Onze zoon is ook op 12-09-08 geboren (mooie datum he? haha).
    Pff maar pittig zeg je bevalling. Bij onze eerste werden wij ook niet serieus genomen. Dus met de 2de lekker thuis. Ging allemaal super gelukkig, dus voor mij het liefst ook geen ziekenhuis meer. Als er ooit nog een derde zou komen hahaha! Gaat het goed met je kleine meid?

Deel Deze Pagina