Niet ongesteld na verwijderen spiraal..?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Roos36, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb op 22 april mijn Koperspiraal laten verwijderen. Ik had 2,5 maand doorlopend nieuwe cyclussen incl. hevige krampen, rugpijn en veel bloedverlies. Om die reden trok ik het niet langer. Ik dacht verlost te zijn van alle ellende.

Maar nu is ie er inmiddels 6 weken uit en ik ben niet meer ongesteld geweest.. Heb sindsdien nog steeds rare kramp en een naar gevoel.

Dus vandaag naar de huisarts geweest. Die heeft me onderzocht en van binnen zag alles er gaaf uit. Ze kon niet verklaren waarom ik niet ongesteld wordt.

De koperspiraal heeft geen invloed op de cyclus dus ik zou allang ongesteld moeten zijn geworden.

Zwanger ben ik ook niet, meerdere testen gedaan.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Ik moest maar een maand wachten en als de menstruatie dan nog niet op gang komt, moet ik naar de gyn.

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#2 Polletjepiek, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2011
    Ik werd ook pas na 6 weken ongesteld, wel Mirena

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik had dan niet het koperspiraatje, maar de mirene spiraal...deze geeft ook hormonen af. Toen viel het mij ook zo tegen dat het zo lang duurde dat mijn cyclus weer op gang kwam. Dat duurde +/- 3 maanden...Geluk daarna was dat hij na de 2e keer ongesteld al regelmatig was.

4. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Dank voor jullie reacties.

Ja maar het gekke is dat ik dus die Koperspiraal had en daar zitten geen hormonen in.

Ik heb er gewoon een naar gevoel bij zeg maar. Het klopt niet. Want je cyclus hoort er niet door in de war te raken.

Is er niemand die dit herkent of andere rare dingen had na het verwijderen van de Koperspiraal??

Kan het niet zo zijn dat het gekke ding onvruchtbaarheid heeft veroorzaakt?

Ik heb nog nooit zo erg gehoopt dat mijn menstruatie door zet.

Deel Deze Pagina