Hoi meiden, Wij hebben net onze 2e iui gehad en mogen donderdag testen. Ik heb er een goed gevoel over, aangezien mijn buik nu flink aan het rommelen is, last van mijn ogen en ik heb 3 dgn na de iui eenmalig helderrood bloed verloren. Ook was het de eerste keer met pregnyl. Wie zit er nog meer samen met ons op het wachtbankje?
Ik zit op ook het wachtbankje! Heb 30 juni een mooie embryo teruggeplaatst gekregen en mag officieel vrijdag testen.... weet alleen niet of ik dan al durf dus denk dat ik zondag de 14e ga testen. Spannend allemaal he? Veel sterkte met het wachten en ik zal voor je duimen!
Ik heb 30 Juni mijn 7e iui gehad waarvan de 2e x met pregnyl erbij Ik heb op 4dpo ongikramp gehad de hele dag aanwezig heel licht.. En gisteren op dpo5 heel hevig verder weinig last deze keer dus afwachten pffff zo moeilijk die wachtweken Succes dames hoop op goed nieuws voor jullie
Spannend!! Hoop dat we allemaal deze week een positieve test in handen hebben! Zou toch wel een keer fijn zijn
Ook ik zit op het wachtbankje. Mag vrijdag testen, maar hoop het uit te kunnen stellen tot zaterdag of zondag Tweede IUI!
Wat "grappig", wij lopen bijna gelijk met elkaar op! Hoop ook voor jou deze week zwanger! Merkt er verder iemand al iets?
Hallo, Ik kom net kijken op deze site.... Ik heb vorige week zondag m,n tweede iui gehad en zit dus ook op het wachtbankje. Moet nog een week geduld hebben, maar ooooohhhhh wat wordt m,n geduld op de proef gesteld. En ook m,n onzekerheid trouwens. Voel van alles, maar ja, dat heb ik ook voor ik ongi moet worden,, dus kan nog alle kanten op. Spannnend.....
Een collegaatje van mij vertelde dat ze lang geleden vruchtbaarheidsbehandelingen had gehad en toendertijd had je in de gang van het ziekenhuis 3 bankjes.. 1 voor de bijv de punctie, 1 voor de bijv de terugplaatsing en 1 om te kijken of je zwanger was. De laatste deur was het ergst.. Iedereen keek gelijk als de deur open ging of er een glimlach of een huilende vrouw naar buiten kwam. Gelukkig kunnen wij nu thuis testen!
hoi dames hoe gaat het met jullie? hier nog 5 dagen tot de testdag en voel helemaal niets meer op wat lichte ongikrampjes vanmorgen na dan pffff deze keer vindt ik het echt zwaar
Ik heb ook nergens last meer van, behalve wat pijnlijke borsten, maar dat heb ik normaal ook een week voordat ik ongi moet worden, dus ik reken nergens op. Nog zes dagen te gaan.
Hier ook enorm in spanning! Echt kwaaltjes heb ik niet.... héél af en toe een korte vlaag van misselijkheid en héél soms maagzuur, maarja dat zegt ook niets.....
@ Eva spannend hoor. Ik mag evt volgende week testen. Ik heb al een week krampen en zeurderige pijn. Pijnlijke borsten en onderrug Dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik houd dus ook rekening mee dat het niet goed afloopt. Voor de wachtende dames succes