hallo allemaal Daar was ik weer es even. Ik zit nu inmiddels 8 jaar aan de pil en heb nu voor een jaar weer de pil in huis. Ik heb nu een hele lieve vriend waar ik wel een toekomst mee zie en hij wil later kids en ik ook. Nu was mijn vraag hoe lang het ontpillen bij jullie duurde. Ik hoorden dat je het beste kon wachten met zonder condoom vrijen als je ongesteldheid regelmatig word. Ik was hier wel nieuwsgierig naar. mijn doel was wel om na volgend jaar dan te gaan stoppen met de pil als het nog zo goed gaat tussen mijn vriend en ik. groetjes sunny
HOi bij mij heeft het meer dan een jaar geduurt dat ontpillen. Maar goed das voor ieder weer anders. Je moet je lichaam wel de tijd gunnen om de cylcus zelf op te pakken en dat kost gewoon tijd. Succes! jennie
Ik heb weinig tot geen last gehad van het ontillen had na een maand alweer een mooie cyclus van 28-30 dagen.
He hallo, Ik ben sinds 17 dec gestopt met de pil en kan je zeggen ben er goed ziek van Mijn humeur is om niet van te genieten en sinds een week lig ik steeds boven de wc. Ik slik in totaal 13 jaar de pil. Ben voor 5 jaar geldeden door de pil heen zwanger geraakt. Dus nu gaan we voor de 2e. Dus afwachten wanneer mijn menstruatie weer op gang komt
Ik geloof dat ik helemaal niet heb hoeven ontpillen. Na 7 jaar de pil gebruikt te hebben, ben ik in jan '07 gestopt. Meteen een regelmatige cyclus (27-28 dagen) en ook verder geen grote klachten. ja, dezelfde klachten die ik voor de pil ook van m'n menstruatie had: veel bloed en veel kramp tijdens de eerste paar dagen. Eerste maanden condooms gebruikt en in de tweede echte ronde zwanger geraakt.
Ik heb er geen last van gehad, werd netjes na zo'n 4 weken ongesteld en daarna ook een cyclus van zo'n 27 dagen. Dus ik klaag niet
hallo allemaal ik ben ook gestopt na 10 jaar pilgebruik nadat ik was gestopt had ik al een gewone cyclus en in de tweede ronde ben ik al zwanger geraakt dus volgens mij is het bij iedereen anders
Een dik jaar heeft het bij mij geduurd voordat ik uberhaupt weer ongi werd en nu na 8mnd is mijn cyclus nog niet helemaal zoals ie behoort te zijn. Dus in totaal zekers 1,5 jaar. Duurt best lang hoor bij mij dan, dat wil nog niet zeggen dat het bij jou ook zo lang duurt. Groetjes Puck
ja ik zie t dat indd bij iedereen weer verschillend is nou ben benieuwd maar eerst nog maar een jaar verder zijn
Had 17 jaar de pil geslikt en het duurde 96 dagen voordat ik weer voor het eerst (na het stoppen van de pil) ongesteld werd.
Toen ik na de stopweek niet meer begon met een nieuwe pilstrip, duurde het vijf weken eerdat ik voor het eerst weer 'natuurlijk' ongesteld werd. Sindsdien heb ik een regelmatige cyclus. Ik denk echter dat het ontpillen nog in volle gang is want mijn cyclus is weliswaar regelmatig, maar mijn menstruatie is heel licht (paar druppels per dag gedurende drie dagen) en het bloed heel donker. Ik heb geen idee of ik inmiddels weer vruchtbaar ben..
toen ik gestopt was werd ik gewoon normaal ongesteld na 31 dagen en daarna na 29 dagen. Ik vloed net zoveel als tijdens de pil. Alleen veel minder pijn en geen moodswings meer. Ik heb de pil iets van 15 a 16 jaar geslikt