Vruchtwater??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jonymeisj, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

Sinds gister ochtend voel ik mezelf goed beroerd, overgeven en diarree. Met veel buikpijn. Middags proberen wat te slapen en toen hing het eigenlijk wel weer. Om 9 uur avonds ineens een drang om heel het huis te poetsen vriendlief moest perse meehelpen. Om 11uur naar bed gegaan mrt een heel onrustig gevoel. Word om 2 uur wakker met buikpijn net of ik ongesteld word of heel erg naar de toilet moet. En een lage rugpijn. Toch gegaan en was niks aan de hand. Nu lig ik in bed en voel ineens me onderbroek nat woorden. Ruikt niet naar urine of afscheiding. Beetje vreemde geur. De truc op me hand blazen gedaan en er kwam een beetje vocht. Water met een druppel melk en veel witte vlokken.. Wil niet onnodig de vk bellen op zondag. Ben nu 34 weken dus lijkt me erg vroeg.
    Ook al ligt de beeb op 36 weken.

Gr

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Mijn advies is om direct contact op te nemen met je verloskundige mocht je dat nog niet gedaan hebben. Het zou inderdaad vruchtwater kunnen.

Groetjes Gea

3. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.
    Ik moest aankijken of ik meer vocht verloor. Nu heb ik heel de dag niks meer verloren tot nu.
    Als de vliezen breken hoort het toch juist heel de dag te lopen?

Gr

4. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Het is gebruikelijk dat het in kleine 'golfjes' af blijft lopen inderdaad. Zeker ook als je trap loopt of op je hand blaast. Hou het goed in de gaten. Bij terugkerend vochtverlies zeker terugbellen!

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina