Vraagjes..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Missy1, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy1

Missy1 Nieuw lid

14 okt 2008
    3
    0
    0
    flevoland
    ik heb al 4 maanden gestopt met mijn pil.. en ik raak nog steeds niet zwanger.. :x Ik voel wel eiersprong.. en genoeg slijm...
    Wanneer raak ik dan wel zwanger..?

Omdat ik slik pil al 9 jaar gebruikt.. en af en toe ongesteld worden..

Ps: ik ben doof meisje.. En ben 21 jaar..

2. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hallo,

Ik ben ook al 4 maanden gestopt met de pil en nog niet zwanger. Van sommigen gaat het vlug en van anderen niet.
    We mogen zeker nog niet wanhopen. 6-12 maand zeggen ze normaal voor zwanger te worden, lukt het niet hierin, dan raden ze aan om toch eens contact op te nemen met dokter.
    Ik heb vorige maand cyclus gehad van 46 dagen dus ergens had ik wel hoop maar helaas. Ik had ook enorme laste van slijmverlies. Maar ik weet nooit wanneer ik mijn eisprong heb, dit voel ik niet

3. Missy1

Missy1 Nieuw lid

14 okt 2008
    3
    0
    0
    flevoland
    Morgen ga ik naar dokter toe,,
    6-12 maanden duurt het wel lang.. vind ik..

Wie hebben nog meer lastig van..?

4. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik denk dat je huisarts ook zal zeggen dat je nog niet moet wanhopen.
    Je lichaam moet wennen aan het stoppen van je pil. Er zijn veel meisjes/vrouwen die in het begin onregelmatig zijn.
    Zeker nog niet wanhopen na 4 maand. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat het gauw raak is maar je moet er nog niet mee inzitten

5. Missy1

Missy1 Nieuw lid

14 okt 2008
    3
    0
    0
    flevoland
    maar ik ben best erg bang dat ik nooit meer kinderen kan krijgen..

Dat moet ik niet aandenken..

Mijn bekken doet het zo pijn en me rug ook en ik ben zo erg moe.. wat denken jullie dan?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben al een jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger. Mijn cyclus is net pas echt regelmatig geworden.

Zwanger worden kun je nu eenmaal niet afdwingen helaas. Kon dat maar! De een is direct zwanger na het stoppen van de pil, de ander moet helaas geduld hebben.

Natuurlijk begrijp ik je angst om niet zwanger te kunnen raken heel goed. Dat heb ik af en toe ook. Bovendien heb ik niet meer jaaaaaaaaren de tijd om een gezinnetje te stichten.

Het is gewoon een kwestie van veel oefenen en geluk hebben. Het zaadje moet het eitje net op het goede moment treffen.

Je bent nog maar net gestopt met de pil, maar voor je eigen gemoedsrust zou je ovulatietestjes kunnen gebruiken om te zien of je een eisprong hebt. Of je gaat temperaturen en een temperatuurkaartje bijhouden op Fertility Friend.

Het belangrijkste is: maak je vooral niet te druk. Neem de tijd ervoor om zwanger te worden ook al wil je het liefst NU zwanger zijn.

Deel Deze Pagina