hoi allemaal wie weet of je leuk kunt winkelen in amersfoort of arnhem. is het centrum groot en welke winkels zitten er zoal. ik kom zelf uit almelo en wil wel eens iets anders dan hier in de omgeving. graag jullie mening en tips. liefs nikki
Arnhem ben ik helemaal niet bekend, maar Amersfoort is wel een leuke stad. Ik zou alleen niet precies weten wat voor winkels er zitten. Misschien even googlen. EDIT: Misschien heb je wat aan deze links: Amersfoort Binnenstad - WinkelABC Arnhem Winkels in Arnhem, alle winkels in de regio Arnhem | Winkelparade Arnhem
Ik vind beide steden erg leuk om te gaan winkelen. Ben er wel al een tijd geleden geweest dus geen idee wat voor winkels er allemaal zitten.
Vind Arnhem een erg leuke winkelstad! Tja, en welke winkels heb je er? Weet niet wat je precies zoekt?
zijn er een beetje leuke en meerdere kledingwinkels voor kinderen, in amersfoort en arnhem.wat raden jullie aan als leuke winkels in die steden.
Arnhem centrum is niet open de 25e (altijde de 1e zondag van de maand), Winkelcentrum kronenburg wel, da's best een aardig overdekt winkelcentrum maar je bent er vrij snel uitgekeken en van de stad zie je dus niks. Arnhem centrum is winkeltechnisch wel okee (gaan we wel eens heen omdat het net wat andere winkels heeft dan Nijmegen naast de standaard 'kalverstraat zaken' die elke stad wel heeft.) Amersfoort ben ik niet bekend.