Hoi allemaal, heeft er iemand hier ervaring met de ovulatietesten van zwanger & kids? Ik wil deze gaan gebruiken, maar las ergens op dit forum dat de zwangerschapstesten van ze totaal niet betrouwbaar zijn. Geldt dit ook voor de ovulatietesten of zijn die wel te vertrouwen?
Ik heb goede ervaringen met de ovulatietesten, hoewel ik er wel een cb met smiley bij gebruik op het "hoogtepunt" de zwangerschapstesten vind ik niks, dan gebruik ik die van de kruidvat. 2 voor 5,-
ik ben tevreden over deze testen.. gebruik ze zelf ook. wel lijkt er nu een nieuwe productie te zijn waardoor het langer duurd voor je de ovu test goed kan aflezen. daar waar je voorheen gelijk een streepje zag loopt die nu soms met 5min nog op. echter met kleine 10min goed af te lezen.. dus ik blijf ze gewoon gebruiken
Hier ook erg tevreden met deze ovulatietesten! Ik vind ze goed opgedroogd het duidelijkst. Maar ik heb gemerkt, dat als de piek er is, je wel heel snel ziet dat het een donker streepje gaat worden. De zwangerschapstesten weinig ervaring mee. Heb er wel eens mee getest, en gewoon negatief omdat ik niet zwanger was.
Ik ben heel tevreden met deze ovulatietesten! Ik vind ze duidelijk en fijn in gebruik. Gister had ik een knalpositieve ovulatietest en daarna een clearblue digitale gedaan en ook die gaf een smiley.
Hier 2 voorbeelden van 2 cyclussen. Je ziet duidelijk de piek. En de andere dagen schommelt het een beetje. Succes ermee!
Ik ben ook erg te spreken over de dipstick ovutesten van z&k. Altijd een zeer duidelijke piek gevonden! De zwangerschapstesten dipstick van z&k zijn wel bagger. Geven bij mij altijd vals positief en bij zwangerschap zijn ze veel later duidelijk dan bijv de kv
Hier ook altijd zwanger en kids ovulatietesten gebruikt. Altijd een knaller kunnen vinden. Wel ter controle een cb erbij gedaan met smiley. Zwangerschapstesten had ik altijd kruitvat.