Vanacht EI gevoeld, vandaag 1dpo of morgen pas?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ytest, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoe rekenen jullie? :) ergens vanacht/vroeg in de ochtend wakker van eisprong..

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Mijn ff kalender heeft de vorige keer mijn ei op donderdag gespot en rekende dan vanaf vrijdag 1 dpo. Dus ik zou zeggen vandaag 1 dpo.
    Maar Yeah je hebt je ei!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Yeah :cool:

Maar dat is dus de vraag, vandaag is om vanacht 12u begonnen dus vind het ff lastig..!:)

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb gisterenochtend mijn ei gehad, had de hele ochtend krampen en die waren tegen de middag weg. Ik zit vandaag op 1 DPO.

Ik zou in jou situatie vandaag nog bij de eisprongdag rekenen en morgen 1 DPO noemen, dan zit je 24 uur na je eisprong.

Maar... Het maakt ook niet veel uit, dat ene dagje. :D En als je vandaag 1 DPO zit lopen we samen op! ;)

Maar YEAH!!!! EITJE!!! YEAH!!! :D

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Aangezien vannacht vandaag was, is het morgen 1 dpo.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ow dat is wel een goeie!! :D m'n lf is nog niet langer geweest dan 10/11 maar dat lossen we later wel op :D

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha ok, vandaag nog ei dag :)

Kensho dan loop je 1 dag voor maar dat gun ik je :p

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Of ik wat voel? ;) Ik voel wat gewiebel en hoop dat dat het bevruchte eitje is dat door mijn eileider stroomt... Ook ben ik misselijk... Zou het? :p Hahahahaha...

Het is wel weer spannend! Mijn ei is dus deze maand 3 dagen eerder gesprongen. Hij (of is een ei een zij :D) sprong a maanden op CD 16. Hopelijk een positief teken! ;)

9. Kensho

Kensho Niet meer actief

Liefff!!! :D We zitten iig samen op de wachtbank! ;)

Ik heb normaal ook een LF van 10 dagen, dus ben benieuwd of nu mijn cyclus korter is of mijn LF langer.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou gezellig!! Ik ken mezelf ik ga toch vroeg testen op 10 dpo.. Ben veelste slecht met geduld :D

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik vind dat ook lastig 's nachts, ik word dan meestal ongesteld heb vast ook m'n ei 's nachts en klussen is meestal ook 's nachts haha wat is't nou! Straks moeten we nog midden in de nacht testen hihi ;)

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad! wekker zetten en dan met van die puilogen :$

13. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Spannenddddddd!!!!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha jaa. nu nog een dag of 10/11/12/13 wachten ;):D

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vandaag dan eindelijk 1 dpo ;):D .. voel nog niets :(:p:p

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Helemaal niks? :( Geen bloed geeft moed hoor meis! Er kan echt nog van alles gebeuren!

:p:D:p:D

Best saai die eerste DPO... Ik begin het echt spannender te vinden vanaf 5 DPO en helemaal vanaf 7 DPO. ;)

Hebben jullie goed je best gedaan? ;) Hier 2 dagen voor, 1 dag voor en de dag van de eisprong zelf een feestje gehad, dus ik hoop dat er een winnaar bij zit!

Zwemkampioen Kensho-Ovulatierace Augustus 2012!!!

Wie weet! ;):p

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whahaha doet me weer denken aan het how sperm gets in the egg - YouTube filmpje :p:p

Hier 4 dagen, 2 dagen, 1 dag ervoor en de ochtend erna :D

jaaaa die 5-7 dpo is spannend, staan we te juichen als we een inimibeetje bloed spotten, om vervolgens kei hard te brullen als het helder rood wordt :D

Bij ieder steekje een jippie-gevoel! ;):p

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Precies! :D Ogen naar binnen gekeerd en maar zoeken naar "vreemde" dingen die iets kunnen betekenen... :D

Geduld... Waar ben je als ik je nodig heb!!! :D

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Geduld? Wat is dat? :$:D

20. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik heb deze week ook mijn ei :)
    Alleen weet ik niet zo goed als jullie wanneer precies..:( Ik voel het niet en ik doe ook niet aan temperaturen.

We zitten dus nog in de klus periode, afgelopen zaterdag mee begonnen, om de 2 dagen. Vorige maand was mijn cyclus 35 dagen dus even kijken hoelang door gaan met klussen..;)

Deel Deze Pagina