Mijn ff kalender heeft de vorige keer mijn ei op donderdag gespot en rekende dan vanaf vrijdag 1 dpo. Dus ik zou zeggen vandaag 1 dpo. Maar Yeah je hebt je ei!
Ik heb gisterenochtend mijn ei gehad, had de hele ochtend krampen en die waren tegen de middag weg. Ik zit vandaag op 1 DPO. Ik zou in jou situatie vandaag nog bij de eisprongdag rekenen en morgen 1 DPO noemen, dan zit je 24 uur na je eisprong. Maar... Het maakt ook niet veel uit, dat ene dagje. En als je vandaag 1 DPO zit lopen we samen op! Maar YEAH!!!! EITJE!!! YEAH!!!
Ow dat is wel een goeie!! m'n lf is nog niet langer geweest dan 10/11 maar dat lossen we later wel op
Of ik wat voel? Ik voel wat gewiebel en hoop dat dat het bevruchte eitje is dat door mijn eileider stroomt... Ook ben ik misselijk... Zou het? Hahahahaha... Het is wel weer spannend! Mijn ei is dus deze maand 3 dagen eerder gesprongen. Hij (of is een ei een zij ) sprong a maanden op CD 16. Hopelijk een positief teken!
Liefff!!! We zitten iig samen op de wachtbank! Ik heb normaal ook een LF van 10 dagen, dus ben benieuwd of nu mijn cyclus korter is of mijn LF langer.
Ik vind dat ook lastig 's nachts, ik word dan meestal ongesteld heb vast ook m'n ei 's nachts en klussen is meestal ook 's nachts haha wat is't nou! Straks moeten we nog midden in de nacht testen hihi
Helemaal niks? Geen bloed geeft moed hoor meis! Er kan echt nog van alles gebeuren! Best saai die eerste DPO... Ik begin het echt spannender te vinden vanaf 5 DPO en helemaal vanaf 7 DPO. Hebben jullie goed je best gedaan? Hier 2 dagen voor, 1 dag voor en de dag van de eisprong zelf een feestje gehad, dus ik hoop dat er een winnaar bij zit! Zwemkampioen Kensho-Ovulatierace Augustus 2012!!! Wie weet!
Whahaha doet me weer denken aan het how sperm gets in the egg - YouTube filmpje Hier 4 dagen, 2 dagen, 1 dag ervoor en de ochtend erna jaaaa die 5-7 dpo is spannend, staan we te juichen als we een inimibeetje bloed spotten, om vervolgens kei hard te brullen als het helder rood wordt Bij ieder steekje een jippie-gevoel!
Precies! Ogen naar binnen gekeerd en maar zoeken naar "vreemde" dingen die iets kunnen betekenen... Geduld... Waar ben je als ik je nodig heb!!!
Ik heb deze week ook mijn ei Alleen weet ik niet zo goed als jullie wanneer precies.. Ik voel het niet en ik doe ook niet aan temperaturen. We zitten dus nog in de klus periode, afgelopen zaterdag mee begonnen, om de 2 dagen. Vorige maand was mijn cyclus 35 dagen dus even kijken hoelang door gaan met klussen..