Kan het zijn dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissCK, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

Dag allemaal.

Kan zijn dat het allemaal tussen de oren zit omdat je heel graag zwanger wilt zijn.

Ben afgelopen maand gewoon aan de pil geweest. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 4 juni. Nu zag ik net dat ik het meest vruchtbaar was op 17 juni, nou hebben wij sex gehad op 17 juni en ben ik 18 juni de pil vergeten.

Kan het dan zijn dat ik zwanger ben.

Was vorige week 's ochtends wel misselijk maar dat kan ook
    wat anders zijn misschien, als ik mijn borsten aanraak dan zijn
    ze wel gevoeliger dan anders.

Kan het zijn dat ik zwanger ben? Omdat ik de pil een dag erna ben vergeten?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, volgens mij kan dit. Kijk maar in de bijsluiter van 'de pil'. De kans lijkt me niet zo groot....Waarom doe je niet even een test? Dan weet je het zeker...

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik sluit me bij Smile aan.. de kans is niet heel groot maar hij is er wel.
    Doe een test, hoewel je nu op 10 of 11 dpo zit kan hij nog nega zijn als je misschien wel zwanger bent.. Daan doe je over een paar dagen nog een testje. Succes:)...

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

Heb 2 weken terug een test gedaan. Deze was negatief, maar kan natuurlijk te vroeg zijn om te testen.

ben bang als ik weer een test haal en als deze negatief is, dat ik weer te teleurgesteld ben.. :)

5. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi,

Het lijkt me niet verstandig als je heel graag zwanger wilt worden en toch aan de pil ben en dan de pil vergeten wanneer je wilt, je laat je hele hormonale huishouding in de war. Als je tot 17 juni de pil heeft geslikt dan was je helemaal niet vruchtbaar omdat toch de pil heeft gedronken en dus geen ei rijping had zodat je op die dag je eisprong krijgt.

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ben niet bewust de pil vergeten. Morgen neem ik mijn laatste pil in om onze kinderwens in vervulling te laten gaan (hopelijk) Het was niet met opzet dat ik 18 juni de pil heb laten liggen. Was gewoon even benieuwd of ik nu dan zwanger kan zijn.

7. Bri

Bri Niet meer actief

'meest vruchtbare dagen' zijn er niet bij een pilgebruikster, die heeft namelijk in principe geen eisprong.

Nu heb je echter een pil vergeten, maar ik weet niet welke. Als het niet in je eerste week was, ben je vrijwel zeker niet onveilig geweest. als je de pil wel bent vergeten in de eerste week, is er een kans dat je toch een eisprong hebt gehad. wanneer zou ik niet weten. doe dan voor de zekerheid een testje als je bij je volgende stopweek bent.

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

Zal het even in de gaten houden :)
    Ga er zelf ook niet van uit dat ik zwanger ben.

Morgen de laaste pil. En dan zien we wel verder :)

Deel Deze Pagina