Hallo allemaal, Ik denk dat ik deze week mijn eisprong heb gehad. Nu heb ik sinds twee dagen een pijnlijk gevoel bij het vrijen. Wat kan dit betekenen of wie heeft hier ervaring mee? Het is net of mijn baarmoedermond harder is geworden. Zou dit een vroeg zwangerschapsverschijnsel kunnen zijn? Groetjes Lil85
Hey lil85, Wat je beschrijft is heel kenbaar bij mij..Ik had deze pijn ook gekregen op de dag dat ik mn eisprong heb gekregen en heb dus ook op die dag geklust. Na het vrijen kreeg ik een enorme pijn in mn baarmoeder die opgezwollen is geraakt en kon voelen alsof mijn baarmoedermond ook opgezwollen was, als gevolg had ik het gevoel dat het aan het zakken was..Ik kon niet meer lachen en goed lopen.. Dit heeft heel bezorgd gemaakt. Ik heb mijn gyn gebeld en die zei dat het mss komt door de eisprong want er zijn vrouwen die pijn krijgen bij het eisprong, maar aangezien mijn leeftijd vindt ze het toch niet normaal.. Ik moet nog afwachten op mijn NOD en als ik niet zwanger ben deze ronde gaan ze onderzoeken van waar die pijn van daan komt.. Hoelang ben jije eingelijk al bezig?
Hoi, Ik ben net begonnen deze maand. Ik was van mijn zoontje na 9 maanden zwanger, dus ga er niet vanuit dat het in 1x raak is. Tijdens de eisprong had ik alleen menstruatie klachten, toen was het weer over en nu bij het vrijen een ander gevoel. Maar afwachten... Ik hoop in iedergeval dat het niet iets ernstigs is. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Wanneer mag je testen? Groetjes Lil85
Ja ik hoop het ook voor je dat het niet iets ergs is.. Dankje ik moet 10 july testen.., maar heb geen geduld Ik ben al 1 jaar en 6 maanden bezig om zwanger te raken...en dit jaar januari pco geconstateerd en nu klussen we meer gericht..Hopelijk is het raak deze ronde Liefs
heey, Ik heb het zelfde als jullie beschrijven. Last van mijn onderbuik (laag), trekkerig gevoel wat gepaard gaat met steken, ook heb ik lage rugpijn en een rare smaak in mijn mond. Ik heb dit nu sinds vorige week woensdag en tijdens het sexen ook pijnlijke steken. 8 juni ben ik voor het laatst ongesteld geweest, 18 juni had ik een zichbare 2e streep. vanaf afgelopen vrijdag 24 juni al 4 dagen een knal positieve ovulatie test. 22 juni lichte rose afscheiding gehad 1 malig. ik mag aankomende dinsdag testen. Heb niet het gevoel dat dit van de eisprong komt want heb er nu bijna een week last van, en het trekkerig gevoel werd ook omschreven bij de eerste zwangerschaps symptonen las ik op internet, dat de baarmoeder zich klaar maakt voor een mogelijke zwangerschap? Dus even afwachten spannend!! groetjes Marjolein
Hallo, Het klint spannend bij jou, hopelijk is het voor jou raak meid! . Maar het geval dat ik bedoel ik dat je echt voelt dat je een zware baarmoeder heb en je voelt dat het zakt, dit is een ander gevoel dan zeurige pijn en steken. Ik voelde echt dat mn baarmoedermond opgezwollen was en zwaar, je voelt dan alsof het aan het zakken is, waar ik niet eens kon lachen en goed lopen..ik moet nu alleen maar afwachten volgens de gyn
Herkenbaar, ik heb dit vaker gehad en zonder jullie hoop weg te halen, maar ik heb het dus ook meerdere keren gehad en ik gewoon ongi werd die maand... Jullie succes met het wachten deze maand!!