ongesteld en nog hoge temp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door marit123, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marit123

    marit123 Actief lid

    2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hallo,
    Even een vraagje, ik ben deze maand voor het eerst aan het tempen en mijn temp van vanmorgen nog steeds hoog en toch ben ik vandaag begonnen met licht bloedverlies. Ook absoluut een ik-word-ongesteld-gevoel.
    Kan het zo zijn dat je temp pas tijdens je menstruatie gaat dalen?
    Ik dacht dat het altijd daarvoor al was.

    Groetjes, Marit
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Yep, bij sommige vrouwen daalt de temp pas tijdens de menstruatie.
     
  3. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Ik ben ook voor het eerst aan het tempen. vorige week donderdag ongesteld geworden (nu dus al over) maar nog steeds een hoge temp varierend tussen 36,7 en 37. Misschien gewoon een hoge lichaamstemp (al was ie toch echt altijd laag, soms zelfs onder 36)
    Succes met tempen.
     
  4. Nina1983

    Nina1983 Actief lid

    9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Dat kan, bij mij gaat mijn temperatuur soms op de dag dat ik ongi wordt omlaag, maar meestal pas op dag 4 of 5
     
  5. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

    ik begrijp ook niets meer van mijn temp.

    mijn temp is voor mijn ei-sprong altijd 36.4-36.5-36.6
    na mijn eisprong is mijn temp altijd 37.1-37.2
    nu ben ik vanaf vrijdag begonnen te vloeien, maar het is niet zoveel als mijn gewoonlijke menstruatie
    soms heb ik uren nergens last van en zo weer wel.
    mijn temp is vanaf vrijdag ook nog steeds niet gedaald, zaterdag zelfs 37.3.
    vanochtend nog altijd 36.9

    voor de gein een ovulatietest gedaan en die was positief, maar ik heb mijn ei al meer dan 2 weken geleden gehad.
    zwangerschapstest is negatief.

    begrijp er niets meer van.
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @silvana81
    Ik heb hetzelfde! Na kuur Provera ben ik een soort van ongi geworden, heel kort en weinig...en mn temp blijft hoog.
    Zit nu op dag 6 van mn cyclus en zit nog op 36.7!
    Test was gisteren ook negatief....Echt raar he?
     
  7. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen

    is inderdaad raar, ja.
    ik ga er toch van uit dat het ongi geweest is....ben al lang blij dat ik nu eens niet z'n mega lange cyclus heb.
    mijn volgende nod is op 1 november.....mijn verjaardag, hopelijk belooft dat wat goeds.
     
  8. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ik gooi dit topic weer eens even omhoog want ik heb hetzelfde probleem en ik snap er helemaal niets van.

    Heb op 17 okt. mn ei gehad en ik heb vanaf 26 oktober licht bloedverlies enkel bij het afvegen en het zet niet echt door. Ook geen krampen oid. Het vreemde is echter dat mijn temperatuur omhoog blijft gaan. had vrijdag 37,1 en nu is het 37,4.

    Wat zou dit kunnen zijn hebben jullie een idee?
     
  9. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Ik heb ook iets soortgelijk deze maand. Al vanaf vrijdag heel licht bruinverlies, geen rood. Verbandjes blijven ook schoon. Mn temp kelderde eergisteren van 37,2 naar 36,9 dus ik dacht nu komt het. Maar de volgende dag ging ie doodleuk weer omhoog naar 37,2 en vandaag was ie ook weer 37,1. Ik snap er dus niet veel van.
     
  10. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

    Ik heb op de dag dat ik ongi word een temp daling van 0,1 waarna hij weer omhoog gaat. Mijn ongi zet pas na een dag of twee dagen flink door, maar mijn temp blijft hoog. Die gaat pas vanaf dag 5 ofzo omlaag. Maar ik zit nu op dag 7 en mijn temp is nog hoog. Ik heb echt een overduidelijke ongi gehad, maar voor mijn ei schommelt mijn temp altijd. Dus bij mij zegt het niks, mijn ongi zegt helaas meer.

    Doei
     
  11. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hallo meiden,

    Ik heb het ook nog steeds hoor, ongi zet niet door, hoeft geeneens een maandverbandje in. raar hoor. Inmiddels is mijn temp ook flink omhoog geschoten 37,7! Denk dat ik grieperig ben maar ik heb nergens last van behalve het erg koud hebben.

    Ik vind het in ieder geval allemaal behoorlijk vreemd. Ik wacht gewoon af of mijn temp. weer naar beneden gaat en als dat niet zo is dan toch maar een testje er tegen aan. je weet t maar nooit....
     

Deel Deze Pagina