Hulpvraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloemetje08, 29 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    Dag allemaal,

Op 11/09 een vaginale echo gehad en toen kon de echoscopist zien dat ik aan de linkerkant een eisprong heb gehad.
    M’n baarmoedermond was súpergevoelig want bloedde een beetje bij het uithalen vh apparaat. Zij adviseerde een uitstrijkje dus die heb ik gehad.
    Nu zóu het natuurlijk ook een zwangerschap kunnen zijn. Afgelopen woensdag was de test omo wit. Nu nog geen spoooooor van menstruatie (altijd bruinverlies paar dagen ervoor).
    Wanneer zouden jullie testen? Ben er geloof ik wat onzeker over ofzo, hihi
    En ja, ik snap dat ik ook NU kan testen, maar wil niet te vroeg zijn.

2. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Als je 11 september je eisprong al had gehad, dan zou je nu positief moeten testen als je zwanger bent. Je bent dan nl. al 4 dagen overtijd. Ik zou dus nu testen...

3. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    zou jij het dan ‘s middags/‘s avonds doen? Of echt wachten tot morgenochtend?

4. Twinkle87

Twinkle87 Lid

31 mrt 2024
    59
    27
    18
    Vrouw
    Na je Nod maakt het volgens mij niet meer zoveel uit wanneer je test.

5. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Ik test in de ochtend. Maar nu je overtijd bent, zou je ook 2u niets/weinig kunnen drinken en dan testen. Spannend!

6. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    poeh vind ik ook wel! Had een echo omdat ik al 2 maanden best wat tussentijds bloedverlies heb (ook deze maand) maar dat het nu nog niet op gang is terwijl er duidelijk wel gezien is dat ik een eisprong had, maakt me opeens heel zenuwachtig haha!

7. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    Oja en omdat m’n test afgelopen woensdag negatief was, ook wel “bang” dat ‘ie negatief is en er iets anders (geen idee wat) aan de hand is…
    Laatste vraag: welke test gebruiken jullie? Heb er een in huis vd action…

8. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Ik deed kruidvat, maar met 4 dagen over tijd verwacht je elke test duidelijk positief!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Als jouw eisprong idd voor 11 september was, was je afgelopen woensdag al minimaal 14 dpo en had een test duidelijk positief moeten zijn.
    En bij geen zwangerschap had je dan nu al een menstruatie moete hebben.

Ik zeg dus dat je eisprong niet is geweest wanneer de echoscopiste deze dacht te zien en dat hij veel later is geweest of nog moet komen.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht

11. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    precies wat ik denk hoor! Het is wederom negatief. Maar dat de echoscopiste duidelijk kon zien dat ik een eisprong gehad heb én m’n baarmoederslijmvlies mooi dik was, is dan toch wel heel gek? Duidelijk verschil linker en rechter eierstok (kon zelf ook verschil zien), alles zag er verder goed uit. Blijft bijzonder dan…

Deel Deze Pagina