Hallo dames, Ik heb een onregelmatige cyclus zoals hier onder staat. Ik zit nu op dag 39. En ik hadzondag dag 36 met plassen twee keer een sliertje mee. En enorme menstruatiepijn. Wat normaal niet zo erg heb. Later bruinige afscheiding en na de seks twee druppels bloed. Heb erna een tampon in gedaan maar de dag erna Was er helemaal niks te bekennen. Vandaag had ik opeens weer bruinige afscheiding en blijkbaar had ik een druppel bloed. Toen heb ik tovh maar weer een tampon in gedaan en na drie kwartier uit gedaan. Voornamelijk bruinige afscheiding en twee druppels bloed erop. Toch maar weer een tampon in gedaan na 5 uur uitgedaan en toen ook voornamelijk bruinige afscheiding en twee druppels bloed gehad. Verder helemaal niks meer en ik kreeg opeens een enorme pijn in mijn rug. Last van mijn buik en heb dus maar net een test gedaan. Die Was negatief. ik weet het zelf echt ook niet meer. Alle keren dat ik die sliertjes had kwam dezelfde avond of ochtend mijn ongesteldheid opzetten. En dsn nog zo raar dat het paar dagen later weer beetje bloed is en verder niks. Hopelijk weten jullie iets erover of ervaring ermee. Ik word hier gek van.
Ik heb ook zo'n rare cyclus.. Heb 15 jaar de pil geslikt en vanaf november is mijn eerste eigen cyclus na 30 dagen op gang gekomen. Meteen rode duivels, zonder raars. Wat was ik daar blij mee. De tweede maand, kreeg ik 3dg voor mn ongi klodders slijm (iewww), 2 dg voor ongi bruinverlies en 1dag voor ongi roze afscheiding. Ik werd toen na 25 dagen ongesteld, en dat duurde maar 2 dagen. Afgelopen cyclus voelde ik ook overal de zwangerschapskwaaltjes. Ging zelfs denken dat de maand ervoor miss een innesteling was geweest. Ik kreeg na 23 dagen een beetje bruinverlies en heeeeeel licht roze afscheiding. Na 24 dagen brak de menstruatie door. Als het zo door gaat ben ik straks na 18 dg ongesteld Ik heb pas 1 maand in mijn denkelijk vruchtbare periode geklust, maar alleen de rare cyclus is al frustrerend. Ga bang zijn dat ik een te korte luttele fase heb, maar voor ovulatietesten is het miss wat te vroeg. Maakt er meteen zon issue van en dat lijkt me niet te helpen!
Jeetje zeg wat vervelend zev jfelice. Ja ik hop niet dat het bij mij zo lang duurt. En nee nog geen gynaecoloog zwangerwens. de dokter vond 1 jaar goed en aangezien mijn vriend nu toch wil wachten Was bet biet nodig aangezien ze met onderzoeken bij de sperma beginnen.