Op 6 sept deed ik een zwangerschapstest en was licht positief, 2dagen daarna werd ik toch ongesteld, wel maar 2 dagen.ik voelde me daarna toch vreemd en dacht gisteren test maar weer en jahoor weer licht posifief zie foto. Maar vandaag weer ongesteld geworden dus snap er niks meer van. Kun je gwn ongesteld zijn 2 maanden en toch zwanger? Want ik vind het vreemd dat ik steeds positief test.
Dat kan wel, maar je test moet wel donkerder worden. Als dat niet zo is, dan is er waarschijnlijk toch wat mis gegaan bij de innesteling. Om het zeker te weten zou je naar de huisarts kunnen gaan voor een bloedtest.
Ik zou deze test niet positief durven noemen.. Zie wel een heel licht streepje, maar helaas komen die vaker bij zulke testen zonder dat er sprake is van een zwangerschap. Anders even een andere test doen, just to be sure?
Je test hoort inderdaad op te lopen. Even je bloed laten testen. De foto is ook erg wazig maar ik zelie geloof ik alleen een controle lijn.
Je foto is een beetje wazig. Zou je een duidelijkere foto kunnen maken? Er schijnen vrouwen te zijn die ondanks een zwangerschap wel ongesteld worden...het is dus mogelijk.
Ik zie echt een heeeele lichte streep. Maar ik zeg altijd: een streep is een streep! Kan idd zijn dat er wat mis is gegaan met de innesteling, of dat je een miskraam heb gehad en dat je hierdoor het hcg uitplast? Ben benieuwd naar je bloeduitslag!
Ik had bij mijn jongste ook zo'n test maar die liep wel na paar dagen op. Ik zou na paar dgn weer ff testen.
Als je 6 september een licht positieve test had en 2 dagen later (dus 8 september) ongesteld werd, kan dit dan niet van een nieuwe prille zwangerschap zijn? Je bent al een maand verder, ik zou a.d.h.v. je test niet denken dat je 2 maanden zwanger bent. Ik denk heel vaag iets te zien, zou dan denken dat je bijv. 3,5 week zwanger bent (dus een nieuwe zwangerschap).
Dankje, ja gisteren mocht ik langskomen ivm het bloeden zag allemaal goed uit. Blijkbaar kan het dus wel ongesteld en zwanger
Wat fijn dat alles goed is en je nu zekerheid hebt! Ik heb wel vaker gelezen dat sommige vrouwen een soort van "menstruatie" houden tijdens de zwangerschap, vaak wel iets minder/korter dan normaal maar dat ze toch "maandelijks" wat bloedverlies blijven krijgen. Hopelijk kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!