Gisteren was mijn NOD (dag 26), vandaag is dag 27. Zojuist getest en helaas... Deze is wit! Had zo gehoopt dat de test positief zou zijn omdat ik best wel stipt ben met mijn menstruatie. Heb al paar dagen vage klachten en gisteren ineens opvliegers. Ik kan natuurlijk ook gewoon ziek worden maar je hoopt er dan toch zo op. Heb de hoop voor deze maand een beetje opgegeven terwijl ik best hoopvol was. Moet eerlijk zeggen dat ik dan liever ook gewoon heb dat ik nu ongesteld word zodat ik duidelijkheid heb
23 of 24 september. Ben normaal wel regelmatig. Maathoud misschien word ik dus morgen pas ongesteld. Stiekem wil ik gewoon nog graag hoop hebben.. Hihi
Balen zeg! Maar stel dat je eisprong de 24ste was, dan is morgen toch je nod? Misschien test je daarna pas positief...
Ik heb gelezen dat er vrouwen zijn die pas 1,5 week na nod positief testen. Zelf deed ik bij mijn eerste zwangerschap pas 2 dagen na nod de eerste test en die gaf nog maar een hele lichte streep. Mijn hcg kwam dus blijkbaar pas laat op gang. Wil je niet teveel hoop geven, maar het kan dus nog wel.
Ik snap je frustratie. Maar geef niet op! Ik ben nu 9 dagen overtijd. Heb eergisteren pas 1 vage positieve test gehad. Gister weer een test met avond urine en die gaf niks aan. Bij de dokter geweest die mij er op wees dat er tegenwoordig veel vrouwen zijn waarbij hun hcg pas laat opkomt. Er zijn zelfs vrouwen die pas na 3 maanden positief testen. Zelfs bij de ha negatief testen maar uit eindelijk toch zwanger blijken te zijn Een vriendin van mij heeft pas na 2 weken positief getest. Ik wacht tot maandag en doe dan weer opnieuw een test. Je maakt jezelf namelijk gek Door elke keer weer te testen. Laat er een paar dagen tussen zitten als je menstruatie uit blijft. Houd wel in je hoofd dat je menstruatie ieder moment kan komen. En elke dag dat je menstruatie uitblijft een stapje dichterbij is.
Dankjewel, dit zijn opbeurende woorden. Ik word soms helemaal gek van mezelf... Ik hoop Echt dat het dit keer raak is.
Tuurlijk hoop je dat. En ik maak mezelf soms ook stapelgek. Maar ik praat mezelf in dat ik absoluut geen stress kan gebruiken als ik zwanger wil worden of ben. Oorzaak nummer 1 dat het niet lukt en nummer 1 bij miskramen. Stress. Ik weet dat het ontzettend moeilijk is. Wij zijn 1.5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Sinds 2 weken geleden naar de huisarts gestapt. Mijn vriend is onderzocht en kreeg vandaag de uitslag dat bij hem alles in orde is. Voor mij ligt een doorverwijzing klaar voor de gyn. Maar omdat ik nu al 1.5 week overtijd ben wachten ze daar even mee. De huisarts heeft mij vanmiddag ook een beetje op de positieve kant gebracht. Ik vroeg mezelf af of ik gek geworden was. Wil ik dingen voelen omdat ik hoop dat het eindelijk eens raak is. En waarom ben ik 1.5 week overtijd maar blijven mijn testen (op 1 vaag streepje na) negatief. Helaas zijn alle vrouwen niet het zelfde. De een doet er langer over als de ander. Zo is dat ook met het hcg Ik heb mezelf rot gegoogled. Of er meer vrouwen zijn die zolang overtijd zijn. Je schrikt je rot als je alles leest. Er zijn vrouwen die na 2 weken toch ongesteld worden. En er zijn ook een boel vrouwen die toch zwanger blijken te zijn ondanks negatieve testen en zelfs na bloedonderzoek. Het kan alle kanten op. Zoals ik al zei niet iedere vrouw is het zelfde. Ik denk dat het het beste is om jezelf voor te houden dat je menstruatie ieder moment kan komen. Ook al wil je heel graag dat het uitblijft. Het is heel moeilijk maar zo schep je geen telleurstelling of komt de klap in ieder geval minder hard aan. Maar ondanks dat de hoop zeker niet opgeven. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. En ik hoop natuurlijk met je mee.
Ik herken wat hierboven staat, man man man, wat heb ik een stress gehad en niet zwanger geraakt. Onderzoeken gedaan, analyses, niks aan het handje. HsG gehad ( doorspoelen eileiders ) en daarna lekker op vakantie! En je raad het al, zwanger! Helaas wel geëindigd in een vroege miskraam, maar was het toeval? Kwam het door het doorspuiten? Had ik geen stress? Zeg het maar. Weet je zeker dat je eisprong op 1 van die dagen is geweest? Wat ik had is dat mijn periode ineens van 28 dagen naar 34 ging. Ik zou zweren dat ik zwanger was, dit had ik nog nooit meegemaakt, maar de testen bleven negatief en ik werd gewoon ongesteld. ( ik wist toen nog niet eens dat ik mijn eisprong kon voelen en kon meten ) Het zou voor jou goed kunnen zijn dat dat het geval is en dat is toch ook niet erg? Tuurlijk wil je het graag en ik hoop echt voor je dat dit niet voor jou geldt, maar zoals hierboven omschreven. Als je maar relativeert dat het ook gewoon uit kan lopen in een ongesteldheid, dan kan het alleen maar beter. Komt goed!
Helaas vannacht ongesteld geworden. Ik wist wel wanneer mijn eisprong was, ik voel deze elke maand en afgelopen keer ook door middel van ovulatie testen bevestigd. Het is elke maand weer een teleurstelling maar als je ongesteld word heb je wel weer duidelijkheid. Dus vol frisse moed er weer tegenaan! Dankje voor jullie opbeurende woorden!
Nou vlinder. Hier ook! Kreeg vanochtend ineens een kramp gevoel. Vanmiddag naar de wc en ja hoor..... pff Daar gaan we weer!!
Balen! Hier ook... Ik wil proberen om na mijn menstruatie even helemaal niet hier op het forum te kijken, maar of dat lukt?
Ik denk dat dus ook de hele tijd. Nu ik ongesteld ben geworden dacht ik laat ik me maar rustig houden. Maar zit toch te kijken... lees ik een topic over iemand die ongesteld is en toch zwanger is.... Eigenlijk moet je echt niet kijken want soms kan je jezelf echt gek maken. Maar vind het ook wel erg leuk om te kijken wie er ondertussen zwanger is en naar de tuurtestjes haha... Ja dat word lastig